مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبر داد؛

اهدای بیش از ۲ هزار عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در دهه فجر

«جوادیان زاده» گفت: به مناست دهه فجر بیش از ۲ هزار عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و تاریخ شفاهی بین جامعه هدف توزیع و اهدا می‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ - 22January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مجید جوادیان‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز در نشست ستاد دهه فجر استان یزد با اعلام برنامه‌های فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر اظهار داشت: به این مناسبت چهار جشنواره ملی فجر به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جشنواره «سینما» با موضوع پخش فیلم‌های جشنواره فجر، جشنواره «یزد ۱۴۰۰»، برگزاری دومین جشنواره «پارچه فجر» که با توجه به سابقه استان در بحث صنعت نساجی رقم می‌خورد و جشنواره «تجسمی» را از جمله برنامه‌ها دانست و گفت: به مناست دهه فجر بیش از دو هزار عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و تاریخ شفاهی بین جامعه هدف توزیع و اهدا می‌شود.

جوادیان‌زاده؛ رونمایی از چند کتاب با موضوع انقلاب اسلامی، افتتاح مجتمع فرهنگی هنری شهرستان بافق، نمایش آثار سینمای کوتاه انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و بیان کرد: در ایام الله دهه فجر در هر شهرستان استان حداقل یک نمایشگاه کتاب خواهیم داشت.

«ابراهیم زینل‌پور» مسئول مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد نیز با اشاره به برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و از سوی این کمیته ۳۴ برنامه اجرایی خواهد شد.

وی المپیاد ورزشی کارگران، مسابقات فوتسال جامعه کارگری، افتتاح خانه فرهنگ کار، مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی، کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، آغاز پویش فرهنگ کار تا فجر ۱۴۰۱، راه اندازی دوشنبه‌های کتابخوانی، برپایی میز خدمت و .. را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها