فرمانده سپاه کربلا:

در حماسه ۶ بهمن دشمن شناسی مردم آمل نشان داده شد

سردار «مسلمی» گفت: در حماسه ۶ بهمن دشمن شناسی مردم آمل نشان داده شد و مردم گول ظاهر سربداران و کمونیست‌ها را نخوردند.
کد خبر: ۵۰۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ - 22January 2022

در حماسه ۶ بهمن دشمن شناسی مردم آمل نشان داده شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در مراسم بزرگداشت شهدای جنگل و شهدای ۶ بهمن آمل که در سالن همایش دانشگاه شمال آمل برگزار شد، به تاکید رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار دهید و اخیرا فرمودند جهاد روایت کنید از این رو باید از مردم آمل و ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن تشکر کرد که هر ساله باشکوه‌تر از سال گذشته این حماسه را برگزار می‌کنند.

مسلمی تصریح کرد: وقتی روایت کنیم، اتفاقات گذشته را برای عبرت بازگو می‌کنیم، در حماسه ۶ بهمن دشمن شناسی مردم آمل نشان داده می‌شود، کمونیست‌هایی که اسم خود را سربداران گذاشتند، اما مردم گول ظواهر آنان را نخوردند.

وی شهدای ۶ بهمن را مظلوم خواند و اظهار کرد: به حماسه آمل جفایی شده است، از یک طرف کمونیست‌ها و از طرف دیگر جریانات غربگرا و همچنین آمریکا و صهیونیست با تمام توان برای نابودی ان هجمه وارد کرده بودند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران جهاد روایت را مهم بشمرد و خاطرنشان کرد: می‌توان عبرت‌های گذشته را روایت کرد؛ حادثه‌های بزرگی که در ده سال اول انقلاب اسلامی هر کدام می‌توانست یک انقلاب را از پای درآورد، ولی با نقش رهبر معظم انقلاب، مردم و روحانیت به نابودی کشیده شد.

وی نقش مردم و رهبری را در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار دانست و بیان کرد: دشمن هدفگذاری کرد و بیشترین هجمه را به روحانیت دارد و مردم را امروز نسبت به انقلاب بدبین و بی‌اعتماد می‌کند، اگر ما به درستی جهاد تبیین و روایت را نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بیان کنیم و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به درستی به گوش مردم برسانیم این اعتماد از دست رفته برمی‌گردد.

مسلمی این انقلاب را حاصل خون شهدا خواند و عنوان کرد: هر کدام از ما مسئول هستیم و باید به مادر، پدران شهدا پاسخگو باشیم آن‌ها خون دادند تا ما سربلند باشیم و در پناه این امنیت بتوانیم ایمانمان را نگهداریم، اسلام را گسترش دهیم و زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اکنون در حجاب، در عدالت، در اجرای احکام الهی، در احترام به بزرگتر، در گسترش اسلام کجا هستیم و باید بگوییم شهدا شرمنده هستیم.

مسلمی با بیان اینکه امروز باید حضرت زهرا (س) الگو باشد، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با از بین بردن فرهنگ و تمدن نقش و جایگاه الگو‌ها را از بین ببرند، امروز شهید فهمیده باید الگو باشد، مادر ما حضرت فاطمه زهرا (س) باید الگو باشد، اما متاسفانه اینطور نشده است.

وی با تاکید اینکه مکتب سلیمانی زنده نگهداشتن یاد شهدا این است که ببینم شهید چطور زندگی کرده اند، عنوان کرد: ما مکتب عاشورایی داریم، مکتب سلیمانی که امروز همه از اسم آن می‌ترسند، اما از اینکه فقط شعار بگوییم و عکس آن عمل کنیم نباید باشد باید از این مکتب‌ها درس گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار