مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

ایجاد عمق استراتژیک لازمه رسیدن به اهدافمان بود

امیر «عباسی» با تأکید بر اینکه ایجاد عمق استراتژیک لازمه رسیدن به اهدافمان بود، گفت: با ایجاد عمق استراتژیک، تدابیر لازم برای اینکه همچون دوران دفاع مقدس غافل‌گیر نشویم، اندیشیده شد.
کد خبر: ۵۰۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ - 23January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهارداشت: نظام سلطه نبرد را از صحنه نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده و اهدافی نظیر ایجاد شبهه و نفاق بین مسئولان و مردم را در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان در خصوص حضور فرامنطقه‌ای ایران، شبهه ایجاد می‌کند، بیان کرد: ما باید ضرورت حضور فرامنطقه‌ای ایران و اهداف جبهه مقاومت را به جوانان تبیین کنیم؛ چرا که توجه نکردن به مسائل فرهنگی، تبعات دارد.

امیر عباسی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمن ما را با جنگ غافل گیر کرد و درگیر جنگ تمام عیار و گسترده شدیم. راهبرد ما در آن مقطع تهدید محور و تدافعی بود. اکنون با تجربه دوران دفاع مقدس، راهبرد تهدید محور و هدف محور مدنظرمان است.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد عمق استراتژیک لازمه رسیدن به اهدافمان بود، گفت: با ایجاد عمق استراتژیک، تدابیر لازم برای اینکه همچون دوران دفاع مقدس غافل‌گیر نشویم، اندیشیده شد. باتوجه به اتفاقات فلسطین، لبانان، سوریه، عراق، افغانستان و ... ما باید با حضور در صحنه نبرد علاوه بر اشرافیت اطلاعاتی، به صورت فرا منطقه‌ای با دشمن درگیر می‌شدیم. حضور فرامنطقه‌ای ایران نیاز به ینروهای میدانی داشت که سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» به عنوان یک دیپلمات، مدیر لایق و فرمانده تمام عیار به همراه نیروهایش همواره در صحنه نبرد حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار