امام جمعه شهرستان «انگوت»:

شهدا حاصل تربیت و پرورش مکتب فاطمی هستند

حجت‌الاسلام «قدرتی» گفت: شهدا در خانواده‌هایی تولد یافته و رشد کردند که الگوی مادر خانواده، حضرت زهرا (س) بوده است و شهدا حاصل تربیت و پرورش مکتب فاطمی هستند.
کد خبر: ۵۰۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ - 23January 2022

شهدا حاصل تربیت و پرورش مکتب فاطمی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «صادق قدرتی» امام جمعه شهرستان «انگوت»، امروز (یکشنبه) در آینن اختتامیه نهمین دوره جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان اردبیل که در سالن ورزشی «شهید مرحمت بالازاده» این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و سالروز ولادت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: قدر و منزلت حضرت زهرا (س) همانند مزار ایشان ناشناخته مانده است و ما باید در جهت کشف زوایای مختلف اخلاقی حضرت زهرا (س) تلاش کنیم.

وی افزود: برای شناخت مقام حضرت زهرا (س) باید به قرآن مراجعه کنیم و سوره کوثر و اسرار درون این سوره را بشناسیم.

امام جمعه انگوت عنوان کرد: حضرت زهرا (س) هدیه الهی به بشریت و افتخار زنان عالم بوده و عصمت حضرت زهرا (س) برای آبروی زنان عالم کافی است.

حجت‌الاسلام قدرتی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س)، ایشان را الگویی ابدی و کامل برای زنان و مادران دانست و گفت: تزلزل بنیان خانواده‌ها از پی آمد‌های فراموشی الگویی به نام حضرت زهرا (س) است و به فرموده امام راحل، زنان انسان‌ساز هستند و باید از کامل‌ترین الگو پیروی کنند.

امام جمعه انگوت خاطرنشان کرد: شهدا در خانواده‌هایی تولد یافته و رشد کردند که الگوی مادر خانواده، حضرت زهرا (س) بوده است و شهدا حاصل تربیت و پرورش مکتب فاطمی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار