مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تأکید کرد؛

نقش‌آفرینی مادران و همسران شهدا در دفاع مقدس با الگوپذیری از حضرت زهرا (س)

سرهنگ «رشیدی» در پیامی به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، اعلام کرد: مادران و همسران شهدا با الگوپذیری از حضرت زهرا (س) در دفاع از اسلام ناب محمدی و پیروی و دفاع از ولایت در هشت سال دفاع مقدس، نقش خود را به خوبی ایفا نمودند.
کد خبر: ۵۰۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 23January 2022

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) دخت پیامبر خدا و همسر و همپای حضرت علی (ع) بهانه‌ای است برای قدردانی از زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده، دوشادوش مردان در جامعه گام برمی‌دارند.

نام‌گذاری این روز فرخنده به نام روز زن، یادآور اهمیت و ضرورت توجه به آموزه‌های اخلاق و منش فردی و اجتماعی آن بانوی اخلاق و جایگاه رفیع والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است، مادران رهبران فکری و عاطفی جامعه هستند که سرمایه‌های ارزشمند انسانی را با الگو قرار دادن آن حضرت در خانواده، به بالندگی و شکوفایی می‌رسانند.

انقلاب اسلامی ایران، بستر فعالیت زن را فراهم کرد تا بانوان ایرانی با حضور فعال و سرزنده در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، نقش مهمی در اهداف بزرگ نظام داشته باشند.

مادران و همسران شهدا با الگوپذیری از حضرت زهرا (س) در دفاع از اسلام ناب محمدی و پیروی و دفاع از ولایت در هشت سال دفاع مقدس، نقش خود را به خوبی ایفا نمودند تا پرچم عزت، شرف برای همیشه در اهتزاز بماند.

اینجانب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر و همچنین میلاد فرزندشان «سید روح‌الله خمینی (ره)» رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به جهان اسلام، مادران مومن ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و موفقیت روزافزون جامعه ایران به‌ویژه زنان پاک‌دامن و نجیب ایران اسلامی را در راه تربیت فرزندانی در شأن نام ایران و انقلاب، از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار