فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

مادران شهدا ثابت کردند که نتیجه تربیت در مکتب فاطمی عاقبت‌به‌خیری است

سردار «محمدی اصل» گفت: مادران شهدای دفاع مقدس و مقاومت با تأسی به حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)، ثابت کردند که نتیجه تربیت در مکتب فاطمی عاقبت‌به‌خیری است.
کد خبر: ۵۰۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ - 23January 2022

مادران شهدا ثابت کردند که نتیجه تربیت در مکتب فاطمی عاقبت بخیری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، امروز (یک‌شنبه) در مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» استان اردبیل که در سالن ورزشی «شهید مرحمت بالازاده» شهرستان انگوت برگزار شد، اظهار داشت: برای دست‌یابی به جامعه‌ای آرمانی و تحکیم بنیان خانواده ایرانی و اسلامی باید به مرور سیره اخلاقی و عملی حضرت زهرا (س) بپردازیم و با تحقیق در زندگی ایشان و شناخت بیشتر آن حضرت، بتوانیم به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنیم.

وی افزود: مادران شهدای دفاع مقدس و مقاومت با تأسی به حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) ثابت کردند که نتیجه تربیت در مکتب فاطمی عاقبت‌به‌خیری بوده و تجلیل از مادران شهدا وظیفه‌ای همگانی و یک حرکت فرهنگی سازنده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن قدردانی از چاپ و انتشار کتاب «قهرمان ننه» مجموعه خاطرات «فاطمه فلاح» مادر شهید «کریم خسروزاده»، خواستار جمع‌آوری و تدوین و انتشار خاطرات دیگر مادران شهدای استان شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها