مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه:

حضرت زهرا (س) خاص اهل تشیع یا اهل تسنن نیست

حجت‌الاسلام «جلیلیان» گفت: حضرت زهرا (س) خاص اهل تشیع یا اهل تسنن نیست؛ بلکه به همه عالم اسلام تعلق دارد و از هر جهتی در اوج و دارای فضیلت‌های فراوانی است.
کد خبر: ۵۰۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 23January 2022

حضرت زهرا خاص همه عالم استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، امروز (یک‌شنبه) در مراسم بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد امام حسین (ع) روانسر برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) خاص اهل تشیع یا اهل تسنن نیست؛ بلکه به همه عالم اسلام تعلق دارد و از هر جهتی در اوج و دارای فضیلت‌های فراوانی است و برای اینکه بهتر او را بشناسیم، باید قرآن و احادیث را مطالعه کنیم.

وی ادامه داد: یکی از برکات حضرت زهرا (س)، وجود حضرت امام خمینی (ره) در عصر حاضر است که ایشان هم اسلام و مسلمانان را عزت بخشید و آمریکا و استکبار را درمانده کرد.

حجت‌الاسلام جلیلیان با بیان اینکه هر کسی محبت حضرت زهرا (س) را داشته باشد، مورد عنایات قرار می‌گیرد، اضافه کرد: تمامی فضایلی که در شأن حضرت علی (ع) بزرگان دینی اهل تشیع و تسنن عنوان کرده‌اند، در حضرت فاطمه (س) نیز همه آن‌ها وجود دارد.

زنان برای اعتلای اسلام فداکاری‌های زیادی کردند

ماموستا «ملاسید محمد محمدی» امام جمعه شهرستان روانسر نیز در این مراسم با تبریک سالروز ولادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص)، اظهار داشت: بانوان جامعه اسلامی امروز باید مبلغان خوبی برای اسلام باشند و با بصیرت برای اعتلای جامعه گام بردارند.

وی افزود: دشمنان اعلام می‌کنند زن در جامعه اسلامی مظلوم و حقوق او پایمال شده است؛ اما با بررسی اسناد تاریخی به این مساله خواهیم رسید که اسلام به زنان دوره جاهلیت جایگاه داد و انقلاب اسلامی نیز این جایگاه را نسبت به دوران قبل از انقلاب برتری بخشید.

حجت‌الاسلام جلیلیان با بیان اینکه زنان سرمایه‌های ارزشمند جامعه اسلامی هستند و اسلام حق و حقوق آنان را تعریف کرده است، افزود: زنان پایه و اساس تشکیل جامعه اسلامی و مورد تکریم هستند.

امام جمعه روانسر یادآور شد: زنان برای اعتلای اسلام فداکاری‌های زیادی کردند و امروز در جامعه ما در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها