در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه بین دو نهاد

جلسه مشترک اداره کل حفظ آثار و دانشگاه گیلان برگزار شد

اولین نشست مشترک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی این استان با هدف اجرایی شدن تفاهم نامه مشترک بین دو نهاد برگزار و پیش نویس مصوبات آن به تصویب رسید.
کد خبر: ۵۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ - 27July 2015

جلسه مشترک اداره کل حفظ آثار و دانشگاه گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، اولین نشست مشترک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با دانشگاه آزاد اسلامی با هدف اجرایی شدن تفاهم نامه مشترک بین دو نهاد برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این نشست، پیش نویس مصوبات تفاهم نامه مشترک با حضور مدیرکل بنیاد گیلان و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تهیه شد.

از مفاد این پیش نویس که به تصویب دو طرف رسید می توان به موضوعاتی از قبیل طرح تدفین شهدای گمنام در سایت لاکان دانشگاه آزاد اسلامی، تعریف طرح رشته های تخصصی ادبیات پایداری دفاع مقدس و جغرافیای دفاع مقدس، راه اندازی کتابخانه تخصصی پایداری، برگزاری دوره آموزش کارکنان و برگزاری همایش مشترک در سال 95 اشاره کرد.

گفتنی است در این نشست به موضوعاتی از قبیل حمایت از پایان نامه های دانشجویی با موضوع دفاع مقدس، نگارش مقالات علمی پژوهشی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، تعامل با گروه های زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی در خصوص نقد آثار ادبی و ترجمه این آثار توسط دانشجویان رشته های مذکور پرداخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها