نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد؛

نقش مؤثر زنان در پیشگیری از انحراف‌های اجتماعی/ غربی‌ها از زنان استفاده ابزاری می‌کنند

آیت‌الله «صفایی بوشهری» گفت: دشمنان فرهنگ اسلامی را نشانه گرفته‌اند تا بتواند فرهنگ اصیل اسلامی را نابود کند که در این راستا نقش زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی و پیشگیری از انحراف‌های اجتماعی، بسیار مهم و مؤثر است.
کد خبر: ۵۰۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ - 23January 2022

نقش زنان در پیشگیری از انحراف اجتماعی بسیار مهم و موثر استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز (یک‌شنبه) در نهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» این استان، با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، به تبیین نقش زن در جامعه پرداخت و با بیان اینکه زن زینت‌بخش آفرینش اشرف مخلوقات است، اظهار داشت: جایگاه زن در نظام آفرینش بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه با ولادت حضرت زهرا (س) رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) استمرار یافت، گفت: جهان استکبار از دیرباز به چند عنصر از جمله زنان توجه ویژه‌ای دارد و بر این اساس برای حذف نقش زن در جوامع بشری برنامه‌ریزی کرده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار از زنان در راستای سوداگری، سودجویی و تجارت بهره می‌برد، افزود: کشورهای غربی از زنان استفاده ابزاری می‌کنند.

وی جمعیت را مولفه قدرت دانست و با اشاره به اینکه تقلیل جمعیت در جوامع، از برنامه‌ریزی‌های استکبار است، تصریح کرد: جهان استکبار دنبال ترویج فرهنگ ابتذال اخلاقی در زنان از جمله بی‌حجابی، بدحجابی و تخریب شخصیت آن‌هاست.

آیت‌الله صفایی بوشهری، تخریب نظام خانواده و حریم زنان را از طراحی‌ها و برنامه‌ریزی جهان استکبار دانست و اضافه کرد: جهان استکبار و دشمنان روزانه ۵ هزار ساعت در شبکه‌های دیداری و شنیداری علیه فرهنگ اسلامی و ایران برنامه تولید و پخش می‌کنند.

وی نقش زنان در کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و مقابله با تهاجم دشمنان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: دشمنان فرهنگ اسلامی را نشانه گرفته‌اند تا بتواند فرهنگ اصیل اسلامی را نابود کنند که در این راستا نقش زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی و پیشگیری از انحراف‌های اجتماعی، بسیار مهم و مؤثر است.

در این مراسم جمعی از مادران زیر ۴۰ سال دارای سه فرزند یا بیشتر، تحت عنوان «شکوه مادری» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار