جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در آذربایجان غربی برگزار شد

نهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ - 23January 2022

جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» در ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، نهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، امروز (یک‌شنبه) همزمان با سراسر کشور در سالن فرهنگسرای فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

«جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در ابتدای این مراسم، طی سخنانی با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، هدف از برگزاری این مراسم را تکریم از مادران و همسران شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ و سیره فاطمی رسالت مهم در برگزاری چنین مراسم‌هایی است که امیدواریم بتوانیم با تبیین فضائل دینی و اخلاقی ارزشمند این بانوی بزرگوار، آن را به‌عنوان بهترین اسوه و الگو برای بانوان و دختران جامعه معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام «کاظم سلامتی» یکی از کارشناسان دینی استان آذربایجان غربی نیز در ادامه مراسم، ضمن گرامیداشت ایام ولادت حضرت زهرا (س) و سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره)، حضرت فاطمه (س) را اسوه ولایتمداری معرفی کرد و گفت: انسان در هرجایگاهی که باشد، باید به مسئله امامت و ولایت توجه داشته باشد و در راه دفاع از حریم ولایت از پا ننشیند.

وی افزود: یقینا مادران شهدا در پیشگاه حضرت فاطمه (س) رو سفید هستند و ما نیز در جامعه به این مادران عزیز که بهترین مادران عالم هستند و فرزندان خود را به تأسی از حضرت زهرا (س)، تقدیم اسلام و ولایت کرده‌اند، افتخار می‌کنیم.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم، از سه عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی و از تعدادی از مادران و همسران شهدا تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار