نماینده ولی فقیه در خوزستان:

نماز به تنهایی آیینه تمام‌نمایی از نیکی‌هاست

موسوی‌فرد گفت: نماز به عنوان یک‌ عمل صالح نباید در کنار سایر اعمال قرار گیرد بلکه نماز به تنهایی آیینه تمام‌نمایی از نیکی‌هاست.
کد خبر: ۵۰۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ - 23January 2022

نماز خود به تنهایی آیینه تمام نمایی از نیکی هاست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام  «سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در آیین پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی استان خوزستان با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد در تالار طلائیه اهواز اظهار داشت: نماز به عنوان یک‌ عمل صالح نباید در کنار سایر اعمال قرار گیرد بلکه نماز خود به تنهایی آیینه تمام نمایی از نیکی ها است  و حافظ تمام ارزش ها است و انسان بدون نماز با داشتن تمام خوبی های جهان جایگاهی در معنویت نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مدیران باید یکی از تعهدات خود را ترویج اقامه نماز قرار دهند افزود: اگر نماز اصلاح شود تمامی مشکلات در کشور برطرف می شود و  اگر مدیران به نماز و نمازخوان اهمیت دهند رفع مشکلات حتمی است.

موسوی فرد گفت: متاسفانه برخی جوانان ارزش های زندگی اسلامی را فراموش کرده اند که وظیفه مسئولان است تا با تقویت فرهنگ دینی اسلامی و نماز جوانان را در مسیر درست قرار دهند.

امام جمعه اهواز با اشاره به تغییر کردن سبک زندگی مردم بیان داشت: سگ گردانی از جمله نفوذهای فرهنگ غرب است که امروز در برخی مناطق شهری ترویج یافته است که بایستی با کار فرهنگی و تقویت اعتقادات مردم از این ناهنجاری غربی جلوگیری کرد زیرا که فرهنگ ایرانی اسلامی بسیار غنی است و هیچگاه نباید غرب به الگویی برای جوانان ما تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه موضوع اشتغال جوانان یکی از مطالبات جدی جامعه است افزود: برای تربیت فرزندانمان باید به فکر آموزش و مهارت آن ها باشیم.

وی گفت: جوانان امروز به بهانه نبود اشتغال و شرایط بد اقتصادی تشکیل  خانواده نمی دهند که اگر مهارت و حرفه  به آنها بیاموزیم و زمینه اشتغال آنان را فراهم کنیم به راحتی سنت ازدواج هم در جامعه شکل می گیرد و جوانان به آسانی تشکیل خانواده خواهد داد.

موسوی فرد با بیان اینکه دشمنان از دوران قبل از مهد کودک بر روی کودکان سرمایه گذاری می کنند یادآور شد: از معلم ها خواستارم که از امانت های کشور که دانش آموزان هستند به درستی مراقبت کنند و فرهنگ ایرانی و اسلامی را به آن ها بیاموزند.

نظر شما
پربیننده ها