شهید «مصطفی خلیلی‌بلوطکی»:

دفاع از حرم دفاع از مرزهای خودمان است

شهید خلیلی بلوطکی در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: مطمئن باشید اگر من و امثال من به این جهاد نمی‌رفتند ما باید الان در مرزهای خودمان با این قوم از خدا بی‌خبر می‌جنگیدیم و این بمب‌ها و تیرها بر مردم خودمان فرود می‌آمد.
کد خبر: ۵۰۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶ - 26January 2022

اگر برای دفاع از حرم نمی رفتیم باید الان در مرزهای خودمان می‌جنگیدیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌‎پرس از اهواز، «مصطفی خلیلی‌بلوطکی» فرزند نورالله در تاریخ 18 شهریور سال 1367 در اهواز دیده به جهان گشود.

وی پس از هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه خیل عظیمی از جوانان پرشور خوزستان و اهواز برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به این کشور رفت و در نبرد با دشمن حضور یافت.

این دلیرمرد خوزستانی در روز یکشنبه 12 بهمن سال 1394 به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام «محمود مراداسکندری»، «علی‌ حسینی‌ کاهکش»، «رضا عادلی کردزنگنه» و «داوود نریمیسا» به شهادت رسید.

«مصطفی خلیلی‌بلوطکی» در سن 27 سالگی در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل امد و نامش در زمره شهدای مدافع حرم جهان اسلام به ثبت رسید.

پس از شهادت پیکرش به اهواز انتقال یافت و پس از تشییع در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

در قسمتی از وصیت نامه شهید آمده است:

اینجانب «مصطفی خلیلی بلوطکی» شما را به رعایت تقوای الهی تذکر می‌دهم و از شما می‌خواهم که در هر حالی و زمانی و مکانی حواسمان به رعایت تقوا و دوری از گناه باشد.

خواهر من رعایت حجاب بر شما واجب است و برادر من رعایت عفت بر شما نیز واجب است، این فکر را نکنید که ما در راهی که قدم برداشتیم راهی کم ارزش است بلکه رفتن ما برای این جهاد دفاع از حریم ولایت و اهل بیت و مظلومیت شیعه و در کل مظلومیت مردم سوریه بوده است، مطمئن باشید اگر من و امثال من به این جهاد نمی‌رفتند ما باید الان در مرزهای خودمان با این قوم از خدا بی‌خبر می‌جنگیدیم و این بمب‌ها و تیرها بر مردم خودمان فرود می‌آمد.

پس کار ما دفاع از حریم مردم خودمان هم است، وقتی این وصیت خوانده می‌شود از خدا می‌خواهم که نوشته‌های من تاثیر خودشان را بر شما عزیزان بگذارد.

عزیزان من به این نکته حتما توجه کنید هرکسی با هر اعتقادی هستید پیروی خط ولایت فقیه باشید و از رهبر عزیزمان، مولا و سرورمان حضرت سید علی خامنه‌ای (دام ظله) پشتیبانی و حمایت کنید. گوشتان به فرامین ایشان باشد و عامل به نصیحت‌ها و صحبت‌های ایشان باشید. خط حق و راست را از ایشان دریافت کنید و ایشان را معیار و میزان قرار دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها