جانشین فرمانده کل سپاه:

رزمایش نیرو‌های مسلح وحشت به دل دشمنان انداخته است

سردار فدوی: رزمایش‌های نیرو‌های مسلح در قامت ارتش و سپاه و از طرفی حضور آن‌ها در رزمایش‌های مشترک با کشور‌های مختلف، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را نگران کرده است.
کد خبر: ۵۰۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ - 24January 2022

رزمایش نیرو‌های مسلح وحشت به دل دشمنان انداخته است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به حضور نیروی دریایی سپاه و ارتش در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲، اظهار داشت: حضور نیروی دریایی ارتش و سپاه در رزمایش‌های مرکب با کشور‌هایی مانند روسیه و چین، نشان‌دهنده قدرت دفاعی ایران است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به انعکاس بین‌المللی حضور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در قامت ارتش و سپاه در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲، تصریح کرد: حضور در این رزمایش‌ها به‌ویژه مرکب، عکس‌العمل‌هایی را به همراه خواهد داشت.

فدوی با تأکید بر اینکه رزمایش‌های نیرو‌های مسلح ایران، وحشت به دل دشمنان انداخته است، اضافه کرد: رزمایش‌های نیرو‌های مسلح در قامت ارتش و سپاه و از طرفی حضور آن‌ها در رزمایش‌های مشترک با کشور‌های مختلف، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را نگران کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: برگزاری رزمایش‌ها در نیرو‌های مسلح، امری بدیهی و هرسال به شکل دائم برای تحقق اهداف مختلف برگزار می‌شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار