جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی انسانی دانش‌محور مهم‌ترین مؤلفه نیرو‌های مسلح است

امیر سرتیپ الهامی استفاده بهینه از نیروی انسانی را از مهم‌ترین نیاز‌های امروز هر سازمانی دانست و گفت: نیروی انسانی باکیفیت و دانش‌محور مهم‌ترین مؤلفه نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۵۰۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ - 24January 2022

نیروی انسانی دانش‌محور مهم‌ترین مؤلفه نیرو‌های مسلح استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان این نیرو ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و با تأکید بر اینکه اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در هر سازمانی به‌عنوان یک دارایی مهم و باارزش است، اظهار داشت: اگر شرایط مناسبی برای شکوفا شدن استعداد‌های فردی فراهم شود، قطعاً نظاره‌گر کارایی و عملکرد بهتری برای یک مجموعه نظامی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ولایت‌محوری و رشد توانمندی میان کارکنان، شعار اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش و همواره یکی از مؤثرترین عوامل در بهبود عملکرد افراد یک سازمان است، افزود: هم‌اکنون به دلیل پویایی و پیچیدگی محیط رقابتی به‌ویژه در بحث علوم پدافندی، تسلیحاتی و نظامی، نیاز سازمان‌ها به نیروی فکری و قوه خلاقانه کارکنان افزایش یافته که این بلوغ و رشد علمی در نیروی پدافند هوایی ارتش بسیار قابل تحسین و چشمگیر است.

امیر الهامی با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌های بالقوه کارکنان متخصص و فنی پدافند هوایی در کارایی و عملکرد بهتر این نیرو نقش مهم و اساسی دارد، گفت: جذب و پذیرش، پرورش، ارتقا و نگهداری افراد مستعد با هدف بهینه کردن توان نیروی پدافند هوایی بسیار مهم و ارزشمند است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه استفاده بهینه از نیروی انسانی از مهمترین نیاز‌های سازمان‌های امروز است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی باکیفیت و دانش‌محور مهمترین مولفه نیرو‌های مسلح است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار