به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "اسکندر مومنی" جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از مرکز نظارت همگانی ناجا (197)، راه اندازی این مرکز را یکی از اقدامات مثبت نیروی انتظامی دانست.
وی در خصوص میزان رضایت مردم از پلیس، گفت: برخی مواقع ممکن است مشکل فرد حتی در مراجعه حضوری نیز مرتفع نشود اما همین که افراد می توانند با مراجعه به این مرکز، مسایل و مشکلات خود را بصورت مستقیم با مسوولان نیروی انتظامی مطرح کنند، این امر باعث ایجاد آرامش در آنان می شود که می تواند موجبات رضایتشان را فراهم کند.
وی، ضمن تقدیر از مجموعه بازرسی کل ناجا و مرکز نظارت همگانی (197)، گفت: این مرکز پلی برای ارتباط مردم با مسوولان نیروی انتظامی است که می تواند به راحتی با مسوولان ارتباط برقرار کند و حرف مردم را به گوش مدیران برساند.
مومنی افزود: مراجعه کنندگان با دلایل مختلفی از جمله شکایت، گلایه و یا پیگیری امور انتظامی خود به این مرکز مراجعه می کنند و برخی دیگر نیز تنها برای قدردانی از فعالیت پلیس و عملکرد و برخورد ماموران به این مرکز می آیند.
وی ادامه داد: بخشی از درخواست های افراد را امروز و در همین مراجعه حضوری پاسخ دادیم و برخی دیگر از درخواست ها نیز برای طی مراحل مربوطه به بخش های مختلف ارجاع داده می شود.
به گفته جانشین فرمانده ناجا، مسوولان پلیس باید فرصتی را برا ی ارتباط مستقیم با مردم چه از طریق پذیرش حضوری افراد در مرکز نظارت همگانی (197) و چه از طریق مکانیزه و تلفنی و پاسخ به تماس های مردمی با این مرکز، ایجاد کنند.
انتهای پیام/