مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

دیدار با خانواده شهدا وظیفه همه مسئولین است

«امیری مقدم» گفت: حضور در بین خانواده شهدا وظیفه تک تک مسئولین است و همه ما وظیفه داریم با دیدارهای مرتب نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنیم.
کد خبر: ۵۰۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ - 25January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت روز مادر، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین صبح امروز به همراه سرهنگ «شهرام حاجی زاده» رئیس ایثارگران لشکر 16زرهی و تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین، سرهنگ «ابراهیم یرلی» روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان، «علی انبارلوئی» مسئول ایثارگران ناجا در استان به همراه دیگر مسئولین از سه خانواده شهید بازدید کرد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» در این دیدار اظهار داشت: حضور در بین خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس وظیفه تک تک مدیران و مسئولین است و همه ما وظیفه داریم با سرکشی‌های مرتب نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کنیم.

وی افزود: مادران شهدا اسوه های صبر و مقاومت برای نسل جدید هستند و باید رشادت ها و ایثارگری های شهدا برای نسل آینده انقلاب تبیین شود.

در این بازدید از مادر شهید جاویدالاثر «فیض باجلان» جمعی ارتش، مادر شهید «علی کشاورز ترک» از نیروی انتظامی و همسر شهید حجت الاسلام «سید هاشم هاشمی» روحانی بسیجی بازدید و با لوح تقدیر از مقام شامخ آنان تجلیل شد.

«فیض باجلان» جمعی تیپ 116 از لشکر ۱۶ زرهی در تاریخ ۱۳۶۷ به درجه شهادت نائل آمد و هنوز پیکر این شهید شناسایی نشده است و مادر همچنان چشم انتظار است.

«علی کشاورز ترک» جمعی نیروی انتظامی در ۱۸ خرداد سال ۱۳۷۳ در سن ۱۹ سالگی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه آذربایجان غربی به درجه شهادت نائل آمد.

«سید هاشم هاشمی» از شهدای روحانی و بسیجی قزوین است که در سال ۱۳۶۱ بر اثر ترکش در منطقه شلمچه به درجه شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها