مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

شهدا مایه خیر و برکت زمین و آسمان‌اند

سردار مرادحاجتی با اشاره به اینکه رویکرد ما نسبت به گذشته در خصوص جانمایی و شیوه تدفین شهدای گمنام تغییر کرده است، گفت: شهدا مایه خیر و برکت زمین و آسمان‌اند.
کد خبر: ۵۰۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ - 25January 2022

شهدا مایه خیر و برکت زمین و آسمان اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»، به همراه سرهنگ «هادی سعادت زاده» مسئول شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز جهت بازدید میدانی از محل جانمایی تدفین شهید گمنام در روستای ارمش بخش جایزان شهرستان امیدیه وارد این منطقه شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این بازدید خطاب به مسئولین بخش جایزان امیدیه اظهار داشت: شهدا مایه خیر و برکت زمین و آسمان اند.

وی افزود: حرمت خون شهدا و تداوم راه و منش آن ها بر همه ما واجب است و هدف ما از تدفین این فرزندان دلیر و حماسه ساز وطن در نقاط مختلف، اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار است.

سردار مرادحاجتی گفت: رویکرد ما نسبت به گذشته در خصوص جانمایی و شیوه تدفین شهدای گمنام تغییر کرده است فلذا در وهله اول باید منطقه مناسبی برای خاکسپاری این عزیزان خوشنام در نظر گرفته شود و دوم اینکه باید یادمان شهید ساخته شود تا ما دغدغه و نگرانی از باب تکمیل یادمان در آینده را نداشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه مردم و جوانان بخش جایزان و شهرستان امیدیه همیشه در صف اول ایثار و جهاد بوده اند، متذکر شد: پیگیری و مطالبه شما برای میزبانی از شهدای گمنام قابل ستایش است ولی متاسفانه در برخی نقاط استان شاهد کم لطفی مسئولین برای ساخت و تکمیل یادمان شهدا هستیم که جای تاسف دارد.

وی در پایان ضمن بازدید از منطقه مد نظر برای تدفین شهید گمنام ابراز امیدواری کرد که همه شرایط لازم جهت خاکسپاری شهید در این منطقه به خوبی صورت گیرد تا مردم انقلابی این منطقه بتوانند از حضور یک شهید گمنام بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها