امام جمعه بوشهر:

سپاه به معنای واقعی پاسدار انقلاب است

«صفایی بوشهری» با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در داخل و خارج کشور اثرگذار است، گفت: سپاه به معنای واقعی پاسدار انقلاب است و هر جایی که نیاز باشد در صحنه حضور دارد.
کد خبر: ۵۰۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 25January 2022

سپاه به معنای واقعی پاسدار انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امروز در دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دشمن تهاجم و تهدیدهای خود را در این حوزه‌ها دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از گذشته تاکنون با تحریم اقتصادی مسلمانان دنبال دستیابی به اهداف خود بوده‌اند گفت: در حوزه فرهنگی نیز با دشمنان با تهاجم فرهنگی تلاش جدی در این زمینه داشته‌اند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه هیچ دوره‌ای به این میزان تهاجم فرهنگی و اقتصادی را شاهد نبوده‌ایم اضافه کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی دنبال این است که رفتارها و آداب مردم را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه باید در عرصه اقتصادی تلاش ویژه ای داشته باشیم تصریح کرد: باید به سمت اقتصادی اسلامی حرکت کنیم و ضمن شناخت اقتصاد اسلامی، به آن عمل کنیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در داخل و خارج کشور اثرگذار است خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ و اقتصاد آسیب‌هایی به کشور وارد شده است ولی شکست نخورده‌ایم.

وی با بیان اینکه طراحی ویژه‌ای برای تغییر ذائقه فرهنگی صورت گرفته است، افزود: برخی از ضد ارزش‌ها را تلاش دارند که به عنوان ارزش جایگزین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: اولویت برای مردم و نظام مقاومت در مقابل تهاجم اقتصادی است و دشمن از این فرصت استفاده کرده و به سراغ برنامه‌های فرهنگی می‌رود.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهم‌تر از اقتصاد است ادامه داد: باید تمرکز ویژه‌ای هم در حوزه اقتصاد و هم در حوزه فرهنگ داشته باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری به اهمیت سپاه برای کشور اشاره کرد و افزود: سپاه به معنای واقعی پاسدار انقلاب است و هر جایی که نیاز باشد در صحنه حضور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار