تقدیر از همسران شهدا در آموزش و پرورش ناحیه ۳ قم

همسران شهدا، طی مراسمی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن با حضور رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ قم در نمازخانه این اداره تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۰۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ - 25January 2022

تقدیر از همسران شهدا در آموزش و پرورش ناحیه ۳ قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین تکریم از همسران فرهنگی منسوب به شهدای والامقام همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن به همت کانون بسیج فرهنگیان شهید بیطرفان ناحیه ۳ آموزش و پرروش قم برگزار شد.

در این آیین، حجت الاسلام «علیرضا امینی» از فضلای حوزه علمیه قم و امام جماعت اداره ناحیه ۳ طی سخنانی با اشاره به فضایل حضرت زهرا (س) و سلاله پاک آن حضرت، امام خمینی (ره)، نقش مادران و زنان را در تربیت فرزندان و موفقیت مردان، بی بدیل دانست و اظهار داشت: زنان می‌توانند با تربیت الهی و سبک زندگی اسلامی، انسان‌های بسیار موفق و اثرگذاری را تحویل جامعه نمایند.

در آیین فوق، همسران شهیدان جعفر معتضدمنش، علی نظری، حاج عباس عاصمی و رحیم جزایی با تقدیم لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

شهید جعفر معتضدمنش در تاریخ ۲۳ فروردین سال ۶۲ در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی در فکه، شهید علی نظری در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر و شهید رحیم جزایی در بهمن سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به شهادت رسیدند.

سردار شهید حاج عباس عاصمی در ۳۰ تیرماه سال ۱۳۹۰ مصادف با ماه شعبان المعظم، در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک به همراه پنج نفر دیگر از همرزمانش در منطقه سردشت به شهادت رسید و نامشان به عنوان شهدای شعبانیه سپاه قم ثبت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها