مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان مطرح کرد؛

لزوم تبیین نقش روحانیون اهل سنت در دفاع مقدس

سرهنگ «کاظمی» گفت: انتقال مفاهیم دفاع مقدس و عملکرد روحانیون اهل سنت در آن دوران برای نسلی که جنگ را ندیده‌اند دارای اهمیت فراوانی است و لازم است روحانیون اهل سنت نقش اهل سنت در دوران دفاع مقدس را برای مردم و بویژه جوانان تبیین کنند.
کد خبر: ۵۰۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ - 26January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، نشست تبیین نقش روحانیت اهل سنت استان گلستان در دفاع مقدس، با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس گلستان و همکاری مرکز بزرگ اسلامی اهل سنت شمال کشور برگزار شد.

در این نشست که با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و تنی چند از روحانیون رزمنده اهل سنت برگزار شد، به بررسی نقش روحانیون اهل سنت استان در دوران دفاع مقدس پرداخته شد.

 سرهنگ «محمدرضا کاظمی» گفت: روحانیون اهل سنت دارای نقش تبلیغی و رزمی در آن دوران بودند و در حوزه پشتیبانی و جمع آوری کمک های مردمی برای جبهه و نیز ترغیب و تشویق جوانان به جبهه نقش فعالی را ایفا کردند.

وی افزود: انتقال مفاهیم دفاع مقدس و عملکرد روحانیون اهل سنت در آن دوران برای نسلی که جنگ را ندیده اند و در این زمینه پرسشگرند دارای اهمیت فراوانی است و لازم است روحانیون اهل سنت نقش اهل سنت در دوران دفاع مقدس را برای مردم و بویژه جوانان تبیین کنند.

لزوم تبیین نقش روحانیون اهل سنت در دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار