شهید «داود قیاسوند»:

استمرار خط ولایت فقیه ضامن حفظ اسلام است

شهید داود قیاسوند در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «مسئله مهمی که باید مدنظر شما باشد حفظ ولایت فقیه و رهبرى و اطاعت از ولایت فقیه و استمرار خط ولایت فقیه است. ولایتى که اجراى صحیح و حفظ اسلام در گرو حمایت از آن است.»
کد خبر: ۵۰۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ - 26January 2022

استمرار خط ولایت فقیه ضامن حفظ اسلام است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید داود قیاسوند

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لاتحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله اموا تابل احیاء عند ربهم یرزقون.

گمان نکنید کسانى که در راه خدا کشته مى شوند مرده اند بلکه آن‌ها زنده اند و در نزد پروردگارشان روزى مى خورند. (قرآن کریم)

خداوندا مرا به آرزویم که همان شهادت است برسان که شهادت آخرین حد نهایى تکامل انسان است، درود و سلام به پیشگاه یگانه منجى عالم بشریت امامت و ولایت حضرت آقا امام زمان (عج) و نایب بر حقش خمینى کبیر کلمه محبوب قرن.

اینجانب وصیتنامه خود را در حالى که عاقل، بالغ و با میل و رغبت که شهادت در راه خداست به شرح زیر می‌نویسم کاروان کربلاییان امروز شتاب‌تر از همیشه در حرکت است و کاروان عاشوراییان یکى پس از دیگرى به همراهى می‌خوانند تا با دیگر کلام معصوم را تحققى عینى بخشند که کل یوم عاشورا، کل ارض کربلا.

به قول رهبر کبیر انقلاب اسلامى که می‌فرمایند «عزت و شرف تمام مسلمین در گرو همین جنگ است» اى رهروان راه الله، اى جوانان عزیز تا دیر نشده رو به جبهه‌ها آرید و به نداى هل من ناصر ینصرنى حسین زمان لبیک گویید و بر دشمن بتازید و با یک حمله او را از پاى درآورید که قرآن کریم می‌فرماید: (اشداء على الکفار رحماء بینهم) با دشمنان اسلام و کفار به شدت و سختى برخورد کنید و با درستکاران اسلام به خوبى و مهر و محبت برخورد کنید.

اى جوانان عزیز رزمنده امروز اسلام به شما احتیاج دارد، کسانى که به جبهه نیامده‌اند براى یک بار هم که شده به جبهه‌ها بیایند تا امدادهاى غیبى را از نزدیک مشاهده کنند، در ضمن جبهه بهترین جا براى ساخته شدن است و نزدیکترین راه به خداست.

اى عزیزان! نباشد که به خاطر کشته شدن از جبهه‌ها بهراسید، زیرا مرگ هر جا که باشد فرا می‌رسد پس بهتر است که مرگ در راه خدا را بر مرگ طبیعى ترجیح دهید، باید از همه چیز خود گذشت آرى چنین است که آیه شریفه مى‌فرماید (والذین آمنوا و هاجرو ا باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله. آنهایى که در را ه خدا ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جان جهاد کردند آن‌ها در نزد پروردگار مقامى بس عظیم دارند؛ و مسئله دیگر که مى خواستم خدمت شما عرض کنم حفظ ولایت فقیه و رهبرى و اطاعت از ولایت فقیه و استمرار خط ولایت فقیه است. ولایتى که اجراى صحیح و حفظ اسلام در گرو حمایت از آن است و پشتیبانى کردن از روحانیت اصیل و متعهد این قشر سازش‌ناپذیر و همیشه مبارز و روحانیون شهیدى همچون آیت‌الله بهشتى و دستغیب و شهید مدنى و... که موجب گشته تا انقلاب پشتوانه قوى داشته باشد و بر مشکلات پیروز آید؛ و این مسئله اى که از همه مهمتر است تزکیه و تهذیب نفس است. برادران و خواهران عزیز به این نکته خیلى توجه داشته باشید از همین ابتدا شروع کنید نفس خود را مهار کنید هواهاى نفسانى سرکش هستند و اگر انسان بر آن‌ها تسلط نداشته باشد بر انواع بیماری‌هاى روحى و اخلاقى دچار می‌شود.

جهاد با نفس، جهاد اکبر است و بسیار موثر است با پشتکار و ایمان قوى، برادران و خواهران عزیز! نمازهایتان را ترک نکنید و حتما بخوانید و با خداى خود از ته قلب سخن بگویید تا از نماز لذت ببرید، مبادا که نماز را سبک بشمارید. سعى کنید خلوص در خودتان ایجاد کنید، من از خداوند متعال طلب آمرزش دارم و مى‌خواهم به من و شما عزیزان توفیق عنایت فرماید که خلوص ایمان را در خودمان بوجود آوریم. انشاءالله تعالى؛ و در پایان از پدر عزیزم مى خواهم که مرا حلال کند، معذرت می‌خواهم نتوانستم زحماتى را که براى من کشیدید جبران کنم پدرى که برایم زیاد زحمت کشید و من آخر قدر آن را نفهمیدم به خدا خجالت می‌کشم و در حالى که این را دارم می‌نویسم بغض گلویم را گرفته و گریه می‌کنم از مادر عزیز حلالیت می‌طلبم، همچون فاطمه (س) صبور و بردبار باش و با خوشحالی‌ات مشت محکمى بر دهان ابرقدرت‌ها بزن، مادر عزیز مرا حلال کن، چون برایم زیاد زحمت کشیدى و من نتوانستم این زحمات شبانه‌روزى را جبران کنم و دینم را به شما ادا کنم.

خواهرم زینب‌وار صبور و بردبار باش و هرگز از خداوند غافل نشو و با حجاب خود دهان یاوه‌گویان را خرد کن، از برادرانم می‌خواهم مرا حلال کنند که نتوانستم خدمتگزار آن‌ها باشم و از همه اقوام و خویشان و رفقا و دوستان طلب آمرزش و حلالیت دارم؛ و در پایان این وصیت نامه با آرزوى طول عمر براى رهبر کبیر انقلاب خمینى کبیر و با پیروزى رزمندگان عزیزمان در جبهه نبرد حق علیه باطل شما را به خداوند بزرگ مى سپارم. خدایا خدایا تا انقلاب مهدى حتى کنار مهدى خمینى را نگهدار.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار