فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر:

بازنشستگان نیروی انتظامی آینه تمام نمای این ارگان هستند

سرهنگ «گل محمدی» گفت: بازنشستگان عزیز آینه تمام نمای نیروی انتظامی هستند که می‌توانند با کوله باری از تجربه و اندیشه که ماحصل سالیان متمادی خدمت صادقانه در نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۵۰۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 26January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت نزدیک شدن به ایام‌الله دهه فجر، جلسه‌ای با حضور اعضای کانون بازنشستگان در دفترکار فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر برگزار شد.

در این دیدار سرهنگ «مهدی گل‌محمدی» ضمن تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر است که در دفاع از امنیت و نظم و همچنین اجرای قانون همیشه در تلاش برای رفاه شهروندان است.

گل محمدی افزود: لباس نیروی انتظامی بسیار با ارزش بوده و کارکنان خدوم ناجا همواره تلاش می‌کنند که خدمتشان به قصد قربت و با اخلاص باشد که خوشبختانه این مسئله خصوصا در بین پرسنل نیروی انتظامی کاملا مشهود است.

سرهنگ گل محمدی با تجلیل و قدردانی از سال‌ها خدمت گزاری صادقانه بازنشستگان ناجا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: بازنشستگان عزیز آینه تمام نمای نیروی انتظامی هستند که می‌توانند با کوله باری از تجربه و اندیشه که ماحصل سالیان متمادی خدمت صادقانه در نیروی انتظامی است، در راستای تامین نظم و امنیت جامعه یار و یاور کارکنان ناجا باشند که در همین راستا تکریم این همکاران در واقع ارج نهادن به ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی است.

در ادامه سرهنگ بازنشسته «نوری» بیان داشت: دوران بازنشستگی به معنای پایان خدمت و رکود نیست این مفهوم نبایستی برای بازنشسته اینگونه القا شود که دیگر کارایی ندارد بلکه این دوران فصل جدید انتقال دانش و تجارب به نسل‌های آینده و شکوفایی و تعالی ناجا است.

نوری تصریح کرد: توجه مداوم و جدی به وضعیت بازنشستگان روحیه نشاط و سلامتی در این گروه تقویت می‌گردد و این حرکت باعث سرزندگی و امید بیشتر برای شاغلین فعلی می‌شود.

نوری خاطرنشان کرد: بازنشستگان عزیز با تنظیم مجدد برنامه‌های زندگی و کاری خود، تعامل روزافزون با مجموعه در حال حرکت ناجا، حضور مستمر در جلسات در راستای پیشگیری از وقوع جرائم می‌توانند دوران بازنشستگی را پویا‌تر ادامه بدهند.

وی در خاتمه از بازنشستگان بعنوان گوهر‌های گرانبها یاد کرد و گفت: باید به خواسته‌های این قشر به طور کامل و بی درنگ رسیدگی شود. غفلت از بازنشستگان شایسته نیروی انتظامی نبوده و ما باید در افزایش عظمت و ارتقای منزلت بازنشستگان تلاش کنیم، این وظیفه تمامی مسئولان است که به مشکلات معیشتی و درمانی و ... رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار