معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

آمادگی نیرو‌های مسلح موجب شده تا استکبار نتواند علیه ما اقداماتی انجام دهد

دریادار سیاری گفت: آمادگی نیرو‌های مسلح موجب شده است، تا استکبار جهانی جرأت انجام اقدامی علیه تمامیت ارضی کشورمان نداشته باشند.
کد خبر: ۵۰۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ - 26January 2022

آمادگی نیرو‌های مسلح موجب شده تا استکبار نتواند علیه ما اقداماتی انجام دهدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان و وابستگان نظامی ارتش اظهار داشت: وقتی صحبت از دفاع مقدس است باید از مجاهدت‌هایی که در آن دوران صورت گرفته تجلیل کرد؛ آن زمان صدام و دارو دسته‌اش زمانی که به ایران حمله کرد، ارتش سرباز نداشت، زیرا سربازی یک سال شده بود و هر کس هم می‌خواست می‌توانست هر کجا برای ادامه خدمت بخواهد، برود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود:اما در همان وضعیت نیروی زمینی ارتش جلوی پیشروی دشمن را گرفت و این به‌واسطه غیرت و همت و مردانگی بود که انجام شد؛ البته ناگفته نماند که ۴۸ ساعت بعد از شروع جنگ، نیروی هوایی ارتش عملیات ۱۴۰ فروندی کمان ۹۹ را انجام داد و پس از چند ماه نیروی دریایی ارتش نیز نیروی دریایی عراق به‌صورت کامل منهدم کرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران به‌دنبال حفظ تمامیت ارضی و دین و شریعتشان بودند، افزود: اگر آمادگی نیرو‌های مسلح نبود، استکبار علیه ما اقداماتی را که می‌خواست، انجام می‌داد؛ اما آمادگی نیرو‌های مسلح و حفظ اقتدار دفاعی موجب شد تا آن‌ها جرات انجام اقدامی علیه تمامیت ارضی کشورمان نداشته باشند.

دریادار سیاری تصریح کرد: اینکه پیشکسوتان هم در مناسبت‌های مختلف عنوان می‌کنند چنانچه به حضور آن‌ها نیاز باشد، برای دفاع از کشور و شریعت اسلام حاضر به حضور در میدان هستند؛ این اعلام آمادگی‌ها می‌تواند توان دفاعی کشور را افزایش دهد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار