مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان خبر داد؛

برپایی ۱۵۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در سطح استان همدان

«جباری» با اشاره به برپایی ۱۵۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در سطح استان همدان، گفت: صدها دانش‌آموز در این نمایشگاه روایتگری خواهند کرد و این نمایشگاه‌ها در چهار بخش دیروز ما، امروز ما، فردای ما و مکتب حاج قاسم در سراسر استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ - 26January 2022

برپایی ۱۵۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در سطح استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمدصالح جباری» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بهمن امسال سومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بیانیه‌ای که نقشه راه همگان علی‌الخصوص نوجوانان و جوانان در گام دوم انقلاب است.

وی با انتقاد از اینکه به دلایل مختلف این بیانیه در عمل مورد مغفول مانده است، گفت: ضروری است که متولیان امر در این خصوص توجه ویژه‌ای کنند و با برگزاری برنامه‌های مختلف نسل نوجوان و جوانان را با محتوای بیانیه گام دوم انقلاب آشنا  زمینه نقش‌آفرینی آنان در گام دوم انقلاب را فراهم کنند.

جباری بیان داشت: با توجه به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یکی از متولین امر تعلیم و تربیت دانش آموزان است به دلیل اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، دهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب را با همراهی آموزش‌وپرورش بر اساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برپایی ۱۵۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در سطح استان همدان، گفت: صدها دانش‌آموز در این نمایشگاه روایتگری خواهند کرد و این نمایشگاه‌ها در چهار بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما و مکتب حاج قاسم در سراسر استان برگزار خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان تصریح کرد: محتوای اصلی نمایشگاه «مدرسه انقلاب» تبیین متن بیانیه گام دوم انقلاب است که بر دو پایه محتوا و روایت محتوا استوار است و بخش دیروز، توجه به نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب دارد.

وی ادامه داد: بخش امروز شامل رسانه و فضای مجازی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، هنر و نوجوانان و بخش فردا شامل جهاد اقتصادی و علمی، نقش نوجوانان در ساخت ایران قوی مهدویت، هم‌کلاسی آسمانی، لشکر فرشتگان و غرفه مکتب حاج‌قاسم است.

جباری بیان داشت: در هر مدرسه هفت تا ۱۴ غرفه برپا می‌شود و هر غرفه یک روای دانش‌آموز دارد که در راستای افزایش مسئولیت‌پذیری و خلاقیت دانش آموزان مسئولیت برگزاری نمایشگاه بر عهده خود دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار