در آستانه برگزاری کنگره ۴ هزار روحانی شهید؛

خانواده‌های ۳۱۲ شهید روحانی استان قم تجلیل می‌شوند

خانواده‌های ۳۱۲ شهید روحانی استان قم در دومین جلسه هماهنگی اعضاء کنگره چهار هزار شهید روحانی تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 26January 2022

خانواده‌های ۳۱۲ شهید روحانی استان قم تجلیل می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، دومین جلسه هماهنگی اعضای کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور، امروز در مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «سیدحسن اکبری» رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در این جلسه طی سخنانی با اشاره به اهداف برگزاری تجلیل و تکریم چهار هزار شهید روحانی در سراسر کشور، اظهار داشت: در سال ۹۸ اعضای کنگره با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشتند و قرار بود این کنگره در تهران برگزار شود، ولی با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب، کنگره مزبور اول اسفند ماه امسال با سخنرانی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به نقش روحانیت در عرصه جهاد و شهادت عنوان: در طول تاریخ روحانیّت در میدان مبارزه و جهاد حضوری جدّی و گسترده داشته و این موضوعی حائز اهمیت است.

وی افزود: به برکت حرکت عظیمی که امام بزرگوار ما، به توفیق و با هدایت الهی و پشتیبانی ملّت انجام داد، روحانیّت با تمام وجود وارد میدان مبارزه شد و بیش از ۴ هزار شهید روحانی تقدیم انقلاب کرد.

در این جلسه، هر یک از اعضا شورای کنگره، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند و مصوب شد قبل از برگزاری کنگره، از ۳۱۲ خانواده شهید روحانی شهر مقدس قم تجلیل و تکریم به عمل آید.

همچنین قبل از برگزاری کنگره ۴ هزار روحانی شهید کشور در اول اسفند، جلسات و نشست‌هایی با حضور مهمانان و سخنرانان مطرح کشوری به شرح ذیل برگزار خواهد شد.

بر این اساس، روز ۱۳ بهمن، ساعت ۱۰ صبح مرکز فقهی ائمه اطهار با سخنرانی آیت الله فاضل لنکرانی، ۱۶ بهمن همزمان با نماز مغرب و عشا در موسسه امام خمینی (ره) با سخنرانی آیت الله صدیقی، ۲۰ بهمن ساعت ۱۰ صبح در جامعه المصطفی با سخنرانی حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و یکی از مسئولان ارشد سپاه و ۲۱ بهمن ساعت ۱۵ با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی، بخشی از جلسات و نشست‌های مذکور خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار