مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

«زنگ مقاومت» برای یادبود ۵ دانش آموز شهید حماسه آمل نواخته شد

«سعدی‌پور» گفت: مراسم نواختن «زنگ مقاومت» در یابود ۴۱ شهید حماسه ششم بهمن آمل که ۵ نفرشان دانش‌آموز بودند برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ - 26January 2022

«زنگ مقاومت» در یادبود ۵ دانش آموز شهید حماسه آمل نواخته شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «علیرضا سعدی‌پور» مدیرکل آموزش و پرورش مازندران امروز در آئین نواختن زنگ مقاومت که در دبیرستان دخترانه شاهد شهرستان آمل برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید اظهار داشت: از افتخارات ما دبیرخانه دائمی لاله‌های روشن در مازندران است که در راستای ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایثارگری اقدامات مهمی را در آموزش و پرورش انجام می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به سند تحول بنیادین که در سال ۹۰ توسط رهبر معظم انقلاب امضا شد، خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین ۱۳۱ راهکار اجرایی و ۲۳ هدف عملیاتی نوشته شده که در راهکار دو چهار این سند به ترویج فرهنگ غنی ایثار، شهادت اختصاص یافته این بیانگر اهمیت جایگاه شهدا در دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه و مقاومت مردم شریف آمل گرد هم آمدیم تا یادی بکنیم از ۴۱ شهید این حماسه که ۵ نفرشان دانش‌آموز بودند و امروز امنیت این مرز و بوم را مدیون این شهدا هستیم.

سعدی‌پور اظهار کرد: هدف از به صدا در آمدن زنگ حماسه ششم بهمن آمل در سراسر استان آماده‌سازی دانش‌آموزان در سنگر تعلیم و تربیت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که راهی برای پاسداری از انقلاب و خون شهدا است می‌باشد.

این مسئول از تمام دانش‌آموزان خواست تا بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، خود را به سه سلاح دشمن شناسی، خوب درس خواندن و ارتباط با خدای بزرگ مجهز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها