رئیس آموزش و پرورش چمستان:

حماسه ششم بهمن آمل برگ زرین انقلاب اسلامی است

«حسن‌پور» گفت: حماسه اسلامی ششم بهمن آمل برگ زرین انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ - 26January 2022

حماسه ششم بهمن آمل برگ زرین انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «اسدالله حسن‌پور» رئیس آموزش و پرورش چمستان امروز در آئین نواختن زنگ مقاومت در دبیرستان متوسطه اول صدیقه اطهر بنفشه ده در سخنانی حماسه اسلامی مردم آمل سال 60 در برابر منافقان را یکی از مهم‌ترین حرکات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در این حماسه مردم با نقش‌آفرینی خود برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند به نوعی که معمار کبیر انقلاب در وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی خویش به آن اشاره کردند.

وی با تاکید بر اینکه عزت و امنیت کشور از دستاوردهای انقلاب است، افزود: دستاوردهای مهمی در جامعه در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است که می‌توان به بارزترین وجه آن یعنی ترویج فرهنگ ایثار و گذشت و نشر روحیه از خودگذشتگی در جامعه اشاره کرد .

این مسئول ادامه داد: یکی دیگر از آثار نهادینه شدن این فرهنگ، ایثارگری معلمین در دوره بیماری کرونا و اهتمام آنها در آموزش نسل آینده کشور به صورت دو نوبت صبح و عصر است که ناشی از همین فرهنگ ایثار و گذشت است.

حسن‌پور تصریح کرد: دانش آموزان آینده ساز فردای یک کشور هستند که باید بیش از پیش با ارزشها و آرمان‌های کشور و دفاع مقدس آشنا شوند تا در راستای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب موفق عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها