بازدید جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه از موزه انقلاب و دفاع مقدس قم+ تصاویر

حجت‌الاسلام «طیبی‌فر» از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم بازدید کرد.
کد خبر: ۵۰۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 27January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام ‌«حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم بازدید کرد.

سالن همایش ایثار، اینفوگرافی شهدای روحانی و فرماندهان ارتش و سپاه، بخش‌های در حال توسعه و محوطه موزه از جمله بخش‌هایی بود که مورد بازدید جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قرار گرفت.

در این بازدید، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، توضیحاتی پیرامون برنامه‌ها و طرح‌های آتی فضای پیرامونی موزه ارائه داد.

بازدید جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از موزه انقلاب و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از موزه انقلاب و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از موزه انقلاب و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از موزه انقلاب و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از موزه انقلاب و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از موزه انقلاب و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از موزه انقلاب و دفاع مقدس قم+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار