بازدید مدیرعامل شرکت سازندگی انصار از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین

مدیرعامل شرکت سازندگی انصار از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین بازدید کرد.
کد خبر: ۵۰۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ - 27January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، «اکبر نیکزاد» مدیرعامل شرکت سازندگی انصار امروز از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین بازدید کرد.

نیکزاد طی نشست با سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اظهار داشت: مراکز فرهنگی دفاع مقدس در سراسر کشور نمایشگاه‌های ایثار، پایداری و شهادت هستند و نشان دهنده فرهنگ ایستادگی و پایداری ملت است.

وی ادامه داد: متاسفانه قزوین با دارا بودن شهدای شاخص، در بحث تاسیس مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین نسبت به دیگر استان‌ها کمی عقب مانده است.

مدیرعامل شرکت سازندگی انصار تاکید کرد: در جهت کمک و مشاوره در خصوص تسریع روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین همراهی و اعلام آمادگی می‌کنیم.

نیکزاد با اشاره به اهداف فعالیت‌‌های شرکت سازندگی انصار عنوان کرد: این شرکت با هدف ایفای نقش در عرصه آبادانی میهن اسلامی و با بهره‌گیری از نیروهای انسانی متخصص‌، متعهد و مجرب‌، ماشین آلات‌، تجهیزات و امکانات کافی پروژه‌های متعددی را در رشته‌های مختلف عمرانی با سربلندی‌ به اتمام رسانیده است که اخذ تقدیرنامه‌های متعدد از کارفرمایان ‌طرف قرارداد‌، بهترین گواه عملکرد و کارایی شرکت است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همتی که از سرهنگ پاسدار «امیری‌مقدم» مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین سراغ دارم، امیدوارم روند ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار