مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان خبر داد؛

افتتاح 12 پروژه گردشگری در ایام دهه فجر در کرمان

«فعالی» از افتتاح 12 پروژه گردشگری ‌استان کرمان در ایام دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ - 27January 2022

افتتاح 12 پروژه گردشگری در ایام دهه فجر در کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «فریدون فعالی» مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 12 پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری 267 میلیارد و 750 میلیون تومان در ایام دهه مبارک فجر سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها تعداد 177 اتاق و 441  تخت به ظرفیت اقامتی استان کرمان افزوده و برای 124 نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه مبارک فجر هشت طرح در شهرستان کرمان و چهار طرح در سایر شهرستان‌های استان افتتاح می‌شود بیان کرد: این طرح‌‌ها شامل سه هتل، یک هتل آپارتمان، سه دفتر خدمات مسافرتی، دو خانه مسافر، دو مجتمع گردشگری و یک اقامتگاه بوم‌گردی می‌شود.

فعالی ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان به عنوان بخش دولتی آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری کرمان را دارد و از سرمایه‌گذاران علاقمند دعوت به عمل می‌آورد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همایش ملی قنات با عنوان «میراث ماندگار ایرانیان» نیز به مناسبت این ایام از تاریخ 16 الی 18 بهمن‌ماه جاری در شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها