رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

تکلیف ما در مسیر انقلاب سنگین است

«مرادلو» با بیان اینکه تکلیف ما در مسیر انقلاب سنگین است، گفت: ما باید با استعانت از خداوند مسئولیت خود را انجام دهیم.
کد خبر: ۵۰۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ - 27January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «منصور مرادلو» رئیس شورای اسلامی شهر زنجان امروز در جلسه تودیع و معارفه شهردار زنجان با اشاره به اینکه همه افراد با مسئولیت‌پذیری باید برای تعالی نظام تلاش کنند، اظهار داشت: کسانی که در مراحل سخت، انقلاب را تنها نگذاشته‌اند، باید سختی و دشواری را بپذیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه دوستداران نظام باید سختی را بپذیرند، عنوان کرد: هر کدام از ما در مسیر انقلاب مسئولیت داریم، هرچند که سخت باشد اما باید تلاش کنیم به موفقیت برسیم.

وی با بیان اینکه تکلیف ما در مسیر انقلاب سنگین است، گفت: ما باید با استعانت از خداوند مسؤولیت خود را انجام دهیم.

مرادلو با اشاره به اینکه باید با پشتیبانی برای موفقیت نظام تلاش کنیم، گفت: سخت‌ترین عبادات کارهایی است که سختی زیاد دارد و کسانی که مسئولیت دارند، باید برای آینده نظام و با وحدت و صمیمیت تلاش کنند که موفق باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تلاش کردیم در این ۶ ماهه با همکاری یگانه و سلطان محمدی مثل دو امدادی پروژه‌های قبلی را به نتیجه برسانیم، گفت: به مردم قول می‌دهیم که در انجام مسئولیت شب و روز نشناسیم.

شهردار سابق زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه همه آمدن‌ها و رفتن‌ها باید خدمت به مردم باشد، گفت: ما محدودیت‌های زیادی در دوران تصدی شهرداری داشتیم و به ویژه در ایام کرونا سختی بسیاری متحمل شدیم.

«حبیب‌الله یگانه» با اشاره به اقدامات شهرداری در ایام کرونا عنوان کرد: بحث اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، بحث ضدعفونی شهر، تجهیز آرامستان، اجرای سردر پادگان از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به اینکه ما در انتقال آرامستان فشار زیادی متحمل شدیم، گفت: ۵۰ هکتار از زمین ارامستان جای توسعه دارد که می‌توان از ظرفیت آن استفاده کرد.

یگانه گفت: اجرای تقاطع همسطح سیدالشهدا با حل اختلافات مالی، پارکینگ طبقاتی سعدی، توسعه پارک‌های شهر، نوسازی تجهیزات آتش‌نشانی، ساخت ایستگاه گلشهر کاظمیه، افزودن ۱۸ هکتار به فضای سبز شهر نیز از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته است.

‌با برگزاری آیین تودیع و معارفه ضمن تقدیر از تلاش‌های «سلطان محمدی» در سمت سرپرست شهردار زنجان، «علیرضا فیروزفر» به عنوان شهردار جدید زنجان معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها