استاندار همدان:

برکات و ثمرات بسیج متوجه آحاد ملت ایران است

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه وجود و حضور بسیج، مایه مباهات آحاد ملت ایران است، گفت: امروز بسیج توان ورود تخصصی به عرصه‌های مهم و مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را دارد.
کد خبر: ۵۰۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ - 27January 2022

برکات و ثمرات بسیج، متوجه آحاد ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز در یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان که با حضور حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد، اظهار داشت: بسیج به عنوان شجره‌ی طیبه‌ای که با دست امام خمینی (ره) غرس و با خون شهدا آبیاری شد، امروز برکات و ثمرات آن متوجه تمام ملت است.

وی با بیان اینکه وجود و حضور بسیج، مایه مباهات آحاد ملت ایران است، گفت: امروز بسیج توان ورود تخصصی به عرصه‌های مهم و مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را دارد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه استان همدان در دوران نقش‌آفرینی ممتاز خود در سپهر سیاسی کشور به سر می‌برد، بیان داشت: موضوع جمعیت از جمله اولویت‌های مهم کشور است و باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: گرچه نمی‌توان از مباحث اقتصادی غافل ماند؛ اما فرهنگ اجتماعی ما در حوزه ازدواج به هنگام و فرزندآوری نیازمند توجه و اصلاح جدی است.

استاندار همدان تصریح کرد: بی‌شک، اگر فرهنگ ازدواج آسان ترویج یابد، بسیاری از مسائل و موانع اقتصادی نیز حل و فصل خواهد شد. در همین راستا موضوع افزایش نرخ باروری در کشور و استان در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح درآمد و تقویت معیشت خانواد‌‌ه‌ها، از جمله محرک‌های جدی در حوزه فرزندآوری محسوب می‌شود.

قاسمی‌فرزاد ابراز داشت: برخی از سیاست‌های غلط در نقشه اقتصادی کشور در سنوات و دولت‌های پیشین، ما را در تأمین زنجیره غذایی دام و طیور با مشکل مواجه کرده است.

این مسئول‌ با بیان اینکه در حوزه عرضه محصولات کشاورزی در استان، راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار مورد تأکید است، گفت: پذیرفتنی نیست که محصولات کشاورزی در همدان گران‌تر از سایر استان‌ها باشد‌ و باید تدابیری اندیشیده شود تا دلال‌ها، از زنجیره مزرعه تا مغازه حذف شوند.

وی متذکر شد: دولت سیزدهم در مسیر اصلاح بسیاری از کم‌کاری‌ها و اشتباهات است و برای طی نمودن این مسیر به همراهی و همکاری همه‌ی اقشار اجتماعی نیازمند است.

استاندار همدان گفت: اصلاح نظام پرداخت، یک گام بلند در برقراری عدالت اجتماعی است که در دولت سیزدهم به طور جد پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار