رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت:

حمله به کودکان یمنی نشان‌دهنده عجز و ناتوانی مستکبرین جهانی است

حجت‌الاسلام «فلاحی» گفت: حمله به کودکان یمنی نشان‌دهنده عجز و ناتوانی مستکبرین جهانی و صهیونیست‌ها است که به جای آنکه در مقابل نیرو‌های یمنی بایستند از پشت جبهه کودکان یمنی را مورد هدف قرار می‌دهند.
کد خبر: ۵۰۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۳ - 28January 2022

حمله به کودکان یمنی نشان‌دهنده عجز و ناتوانی مستکبرین جهانی استحجت‌الاسلام «احمدحسین فلاحی» رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به حملات اخیر جنایتکاران سعودی به یمنی‌ها، اظهار داشت: این حملات یک سری بازی‌های سیاسی جنایتکاران مدعیان حقوق بشر جهانی است که در هر مسئله سیاسی راه می‌اندازند.

وی گفت: با توجه به پیشرفت‌هایی که نیروهای یمنی داشتند تا جایی که می‌توانند در وسط دریا کشتی توقیف کنند و یا مراکز حساس امارات عربستان را مورد هدف قرار دهند، جنایتکاران سعودی به وحشت افتاده‌اند.

حجت‌الاسلام «فلاحی» ابراز داشت: حمله به کودکان یمنی نشاندهنده عجز و ناتوانی مستکبرین جهانی و صهیونیست‌ها است که به جای آنکه در مقابل نیرو‌های یمنی بایستند از پشت جبهه کودکان یمنی را مورد هدف قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: از سویی این نوع حملات به مسائل منطقه‌ای هم ارتباط دارد و از طرفی می‌خواهند مانع از کسب امتیاز محور مقاومت در منطقه شوند که در رأس آنان جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که در حال حاضر هم در آستانه مذاکره با کشورهای مختلف و افزایش اقتدار خود است.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف با اشاره به برگزاری نشست فراکسیون محور مقاومت مجلس با فعالان حقوق بشری گفت: در این نشست مصوباتی صورت گرفت و کمیته‌ها موظف شدند کارها را از طریق نهادهای مختلف پیگیری کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در تلاش هستیم با برگزاری جلسات مختلف و کارهای رسانه‌ای قوی و همچنین تجمعی که به زودی در مقابل دفتر سازمان ملل تهران صورت خواهد گرفت، فشار بین‌المللی  را بر جانیان رژیم سعودی وارد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار