«رضا رکن الدینی» مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان شد

در مراسمی با حضور سردار «نبی سهرابی»، ناوسالار یکم «رضا رکن الدینی» به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در هرمزگان معارفه شد.
کد خبر: ۵۰۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ - 27January 2022

«رضا رکن الدینی» مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، در مراسمی با حضور سردار «نبی سهرابی» جانشین بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کل کشور، ناوسالار یکم «رضا رکن الدینی» به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در هرمزگان معارفه شد.

سردار نبی سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم معارفه مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از نقاط عطف در تاریخ ایران زمین است و گرامیداشت آنچه از دوران دفاع مقدس به عنوان پیام برای ما باقی مانده یک رسالت بر دوش همه ما است تا نسل آینده از آنچه در گذشته خویش برای حفظ عزت و اقتدار میهن‌مان رخ داده، مطلع شوند.

وی با بیان این که پیام دفاع مقدس پیام عزت مداری و شرافت و سربلندی یک ملت است، خاطرنشان کرد: نباید انتقال و مخابره این پیام بین نسل‌ها دست کم گرفته شود بلکه باید روز به روز بر عمق پیام و آثار پیرامونی آن افزود.

سردار سهرابی تصریح کرد: عرصه‌های گوناگونی از شکل و محتوای انتقال پیام به نسل آینده وجود دارد که هر کدام می‌تواند روایتگر گوشه‌ای از این حماسه عظیم و مقطع مهم تاریخ انقلاب اسلامی باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از سردار «حبیب الله میرزایی» مدیرکل پیشین بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در هرمزگان، از ناوسالار یکم «رضا رکن الدینی» به عنوان یک نیروی آشنا با ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی دفاع مقدس یاد کرد و بیان داشت: نسل امروز تشنه آثار فاخر عرصه دفاع مقدس است و باید تولیدات خودمان را در این عرصه با روش‌های روز، اثربخش‌تر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها