مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا:

خانواده‌های شهدا نور چشم ملت و مایه افتخار و برکت ایران اسلامی هستند

طباطبایی گفت: همواره خانواده‌های معظم شهدا نور چشم ملت و مایه افتخار و برکت ایران اسلامی هستند و تکریم از آن‌ها برای ما افتخار و از رسالت‌های اصلی ما به شمار می رود.
کد خبر: ۵۰۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ - 27January 2022

خانواده‌های شهدا نور چشم ملت و مایه افتخار و برکت ایران اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و مدافع حرم خوزستان امروز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن در تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید اسماعیل طباطبایی» مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا در این آیین اظهار داشت: هر سال در ایام دهه مبارک فجر، بوی عطر دل انگیز شهدا در جامعه اسلامی ما بیشتر از گذشته به مشام می‌رسد و همین امر فضای این استان شهیدپرور را معنوی‌تر می کند.  

وی افزود: اگر چه جای شهدا میان ما خالی است اما خداوند در قرآن کریم می فرمایند که شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان از جایگاه والایی برخوردارند. همواره خانواده‌های معظم شهدا نور چشم ملت و مایه افتخار و برکت ایران اسلامی هستند و تکریم از آن‌ها برای ما افتخار و از رسالت‌های اصلی ما به شمار می رود.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا تصریح کرد: ایام الله دهه مبارک فجر علاوه بر ابعاد معنوی و امیدبخش یادآور رهنمودهای امام (ره) و دلیرمردان و شیرزنان شهیدی است که با نثار خون پاکشان، ماندگاری انقلاب اسلامی را تضمین کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، تداوم راه شهدا و انتقال آرمان‌ها، ارزش‌ها و مفاهیم شهدا به نسل جوان را از دیگر رسالت‌های مهم برشمرد. 

 در این آیین از خانواده‌های معزز شهیدان «جان‌محمد و جانعلی جاری»، «سپهری مهر»، «عبدالرضا صوباتی»، «جبار دریساوی»، «محمد طاهر»، «محمدکاظم و حسین شریعتی» و شهید «صوباتی پور» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها