دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر به دفاع‌پرس خبر داد؛ 

بازنگری در قوانین مبارزه با مواد مخدر/ اصلاح قانون برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر

مومنی با اشاره به پیش نویش لایحه اصلاح قوانین مبارزه با مواد مخدر گفت:  در حوزه برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان و یک بازنگری خوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۰۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۸ - 28January 2022

بازنگری در قوانین مبارزه با مواد مخدر/ اصلاح قانون برخورد با قاچاقچیان مواد مخدراسکندر مومنی دبیر کل ستاد مباره با مواد مخدر ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره اصلاح قوانین مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: پیش‌نویس این لایحه اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر آماده شده است و قرار است برای دولت و مجلس ارسال شود.

وی ادامه داد: در این لایحه در تمام حوزه‌ها یک بازنگری اساسی شده است. چه در حوزه درمان، حوزه برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان و یک بازنگری خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در تدوین این لایحه نظر همه کارشناسان را جویا شده‌ایم، گفت: این لایحه با کمک دستگاه قضایی و دادستان کل کشور و معاون ایشان تهیه شده و ان‌شاءالله اگر این لایحه تبدیل به قانون شود مطمئن هستم تحولات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: فکر می کنم اگر این لایحه به مجلس برود و در اولویت قرار دهند در سال ۱۴۰۱ این قانون تصویب می شود. البته ما امیدواریم زودتر این لایحه به مجلس برود و تصویب شود. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار