یکی از فرماندهان دفاع مقدس:

مسئولان با الگوسازی از شهدا به فکر آسایش و رفاه مردم باشند

سردار «اکبرنژاد» گفت: مسئولان باید با الگوسازی از شهدا به فکر آسایش و رفاه مردم باشند، زیرا شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند.
کد خبر: ۵۰۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ - 28January 2022

مسئولان با الگوسازی از شهدا به فکر آسایش و رفاه مردم باشندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «علی اکبرنژاد» از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت شامگاه پنج‌شنبه در بیستمین یادواره ۳۰ شهید بحر ارم شرقی شهرستان بابل با اشاره به اراده آهنین شهدا، اظهار داشت: دفاع مقدس نماد برتری ایمان برابر شیطان است و نشان می‌دهد که شهدا به تکلیف خود نگاه می‌کردند و بدون توجه به امکانات دشمن به تکلیف خود توجه و به تعهد خود با امامشان فکر می‌کردند.

وی افزود: شهدا هرچه را که داشتند و بالاترین سرمایه شان را که جانشان بود در کف اخلاص گذاشتند و با دشمن مبارزه کردند و با صبر و پایداری می‌شود از مشکلات عبور کرد و لازم است که شهدا را الگو سازیم.

سردار اکبرنژاد ادامه داد: مسئولان ما هم باید با الگوسازی شهدا به فکر آسایش و رفاه مردم باشند، زیرا شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و آنان در مسابقه مال، دنیا، مسئولیت و قدرت نیستند.

این فرمانده دفاع مقدس بیان داشت: حیات شهدا حیات الهی است و درک آن برای ما امکان پذیر نیست و تکریم مقام شامخ شهیدان یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است که برگزاری یادواره‌های شهدا می‌تواند گامی مؤثر در این مسیر باشد چراکه توجه جوانان و نوجوانان را به پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه جلب می‌کند.

این فرمانده جبهه مقاومت گفت: اجر و پاداش مادران و همسران شهدا قطعاً کمتر از شهدا نیست، چراکه این یادگاران شهدا سال‌های سال با سختی و مرارت زندگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار