دیدار نماینده پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید «فرشاد فتحی نیا»

«قاسم احمدی لاشکی» با حضور در شهرستان «بندرانزلی» با خانواده دانش‌آموز شهید «فرشاد فتحی نیا» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۰۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ - 28January 2022

دیدار نماینده پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید «فرشاد فتحی نیا»

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «قاسم احمدی لاشکی» نماینده پارلمانی وزیر آموزش و پرورش به همراه مدیرکل و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان گیلان با حضور در منزل دانش‌آموز شهید «فرشاد فتحی نیا» با خانواده این شهید دیدار کرد.

نماینده پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در این دیدار طی سخنانی خانواده‌های معظم شهدا را الگو‌های صبر و پایداری دانست و تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون‌های پاک شهدای گرانقدر و ایثارگری‌های مجاهدان راه خدا و صبوری خانواده‌های معظم آنان در قله عزت و عظمت ایستاده است.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه شناسی دانش آموز شهید «فرشاد فتحی نیا» در دفاع از کشور و دستکاری شناسنامه خود جهت اعزام به جبهه افزود: این دانش آموز جان خود را در طبق اخلاص نهاد و آسمانی شد.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: شهدای ما با تأسی از مکتب عاشورا، چراغ عزت را روشن نگاه داشته اند.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولین برای دفاع از راه شهیدان با خدمت مضاعف به ملت و تلاش مستمر در انجام تکالیف و مسئولیت‌ها باید خود را نشان دهند تاکید کرد: باید از شهدا درس آموخت که تا پای جان برای ایستادگی وطن مقاومت کردند و برای دفاع از نوامیس از هیچ کوششی دریغ نکردند.

نماینده پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت تکریم خانواده‌های شهدا متذکر شد: وظیفه ما نسبت به گذشته سنگین‌تر است؛ شهدا مصداق بارز حضور هستند و ما باید آنان را همواره ناظر بر کار‌ها و اعمال خویش بدانیم تا روزی شرمنده آنان نباشیم.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید «فرشاد فتحی نیا» تقدیر به عمل آمد.

«فرشاد فتحی نیا» ۱۶ آذر ۱۳۵۰ در روستای «سنگاچین» از توابع شهرستان «بندرانزلی» به دنیا آمد. دانش آموز سوم راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم شهریور ۱۳۶۵، در «حاج عمران» عراق به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و پس از تفحص در زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار