امام جمعه آبادان:

اوضاع امروز یمن ناشی از جاه طلبی‌های ‌آل سعود و رهبران آمریکا است

غبیشاوی گفت: آنچه امروز در یمن می‌گذرد ناشی از جاه طلبی‌های ‌آل سعود و رهبران آمریکا است اما ملت یمن با همه سختی‌ها پاسخ آنها را در جبهه‌ها دادند و خواهند داد.
کد خبر: ۵۰۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ - 28January 2022

آنچه امروز در یمن می‌گذرد ناشی از جاه طلبی‌های ‌آل سعود و رهبران آمریکا استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار داشت: رژیم منحوس سعودی که پرورش یافته اسرائیل، آمریکا و انگلیس است به تبعیت از این ابرقدرت‌ها میلیون‌ها انسان بی‌گناه را به خاک و خون کشانده است. آنچه امروز در یمن می‌گذرد ناشی از جاه طلبی‌های ‌آل سعود و رهبران آمریکا است اما ملت یمن با همه سختی‌ها پاسخ آنها را در جبهه‌ها دادند و خواهند داد.

امام جمعه آبادان گفت: بدون شک ارتش و نیروهای مردمی یمن پاسخ جنایات عربستان را در میدان‌های نبرد با ارتش متجاوز سعودی و هم پیمانانش خواهند داد. نظام و انقلاب اسلامی ایران نتیجه اعتماد سازی مسئولان در راستای تبعیت از مکتب اسلام و اعتماد ملت به‌ رهبری امام خمینی (ره) است.

وی افزود: تمام کشورهای استعمارگر با انقلاب اسلامی ایران دچار بحران شدند و منافع آنان به خطر افتاد ضمن اینکه بسیاری از کشورهای آزاده جهان انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار دادند. برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر دهه فجر باید همگان تلاش کنند و در این دهه خدمات نظام به خوبی برای مردم تبیین شود. در روزهای اخیر در فضای مجازی تبلیغات نامربوطی علیه دولت سیزدهم شده که منشا آنها مشخص است. کسانی اشک تمساح می ریزند که در زمان تصدی گیری خود در دولت عامل عقب ماندگی کشور شدند. البته دولت باید با مراودات اقتصادی با کشورهای دوست زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها