مردم انقلابی دزفول در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کردند

به دنبال جنایت بزرگ آل سعود در به شهادت رساندن مردم یمن، مردم و مسوولان دزفول با حضور در راهپیمایی، نفرت و انزجار خود را از آل سعود اعلام کردند.
کد خبر: ۵۰۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ - 28January 2022

مردم انقلابی دزفول در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کردندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مردم انقلابی دزفول امروز بعد از اقامه نماز جمعه به راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم یمن پرداختند.

به دنبال جنایت بزرگ آل سعود در به شهادت رساندن مردم یمن، مردم و مسوولان دزفول با حضور در راهپیمایی، نفرت و انزجار خود را از آل سعود اعلام کردند.

مردم پایتخت مقاومت پس از ادای فریضه نماز جمعه با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق جیره خوار»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود مزدور» خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات اخیر ائتلاف سعودی در یمن نشان دادند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی با محکوم کردن اقدام ضد انسانی و غیر قانونی آل سعود، خواستار واکنش مجامع بین المللی در مقابله با این اقدامات شدند.

ائتلاف سعودی در روزهای اخیر ۲۷ بار مناطق غیرنظامی یمن را بمباران کرده و ۶۰ نفر از زنان و کودکان مظلوم یمنی را به شهادت رسانده است. این جنایات پس از عملیات غرورآفرین انصارالله در عمق امارات و شکست‌های پی در پی ائتلاف سعودی و در سکوت جوامع حقوق بشری انجام شد.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار