دیدار معاون توسعه روستایی رئیس جمهور از خانواده شهیدان «تسلیمی» در فومن

«سیدامیرحسین مدنی» معاون توسعه روستائی رئیس جمهور در جریان سفر استانی رئیس جمهور به گیلان پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان «فومن» با خانواده شهیدان «تسلیمی» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۰۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ - 28January 2022

دیدار معاون توسعه روستائی رئیس جمهور از خانواده شهیدان «تسلیمی» در فومنبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «سیدامیرحسین مدنی» معاون توسعه روستائی رئیس جمهور در جریان سفر استانی رئیس جمهور به گیلان پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان «فومن» با نثار شاخه‌های گل بر مزار شهیدان با خانواده شهیدان «شمس‌الله» و «علیرضا تسلیمی» دیدار کرد.

معاون توسعه روستایی رئیس جمهور در این دیدار اظهار داشت: شهدا با نثار جان خویش برای کشور عزت، امنیت و پیشرفت به ارمغان آوردند؛ وظیفه ما در قبال شهدا این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

«شمس الله تسلیمی» هشتم اردیبهشت ۱۳۴۳ در روستای «گوراب پس» از توابع شهرستان «فومن» دیده به جهان گشود. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. سال ۱۳۶۵ ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و ۲۵ اسفند ۱۳۶۳، در منطقه «سه راه فتح» دچار مصدومیت شیمیایی شد. ۱۱ بهمن ۱۳۷۶، در بیمارستان‌های کرج بر اثر عوارض ناشی از آن به شهادت رسید. مزار وی در زادگاهش قرار دارد.

«علیرضا تسلیمی» سوم فروردین ۱۳۴۶ در روستای «گوراب پس» از توابع شهرستان «فومن» به دنیا آمد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۵ در «شرهانی» توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. مزار وی در زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار