نماینده مردم در مجلس:

پاسخی مناسب به منافقین داده خواهد شد

حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به اینکه تروریست‌های منافقین در زمان جنگ تحمیلی با صدام که دشمن نظام اسلامی بود و خاک کشور را اشغال کرده بود همکاری کردند، گفت: اقدام روز گذشته منافقین باید بررسی شود وحتما در زمان و مکان مناسب پاسخ درخور داده خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ - 28January 2022

پاسخی مناسب به منافقین داده خواهد شد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» عضو هیات رییسه مجلس شورای  اسلامی  در  گفت‌وگویی با اشاره به اقدام مذبوحانه روز گذشته منافقین، اظهار  داشت: روشن است که منافقین چنین امکاناتی ندارند، این گروه تروریستی سابقه قوی در حافظه ملت ایران دارند جز ترور، خشونت، آدم کشی و خیانت در کارنامه آن‌ها نیست.

نماینده مردم محلات در مجلس ادامه داد: آن‌ها در زمان جنگ با صدام که دشمن نظام اسلامی بود و خاک کشور را اشغال کرده بود همکاری کردند، گروهکی که اینگونه با دشمن همکاری می‌کند چگونه می‌تواند ادعا‌های دیگری داشته باشد. آن‌ها صرفا از طریق جاسوسی ارتزاق می‌کنند.

وی بیان کرد: منافقین زمانی ضد امپریالیست بودند، در وقت دیگر در دامن امپریالیست از فضولات آن‌ها ارتزاق کردند، چنین گروهک بد نام و منفوری نمی‌تواند در ایران پا بگیرد.

 نماینده مجلس تاکید کرد: نفرت مردم ایران از آن‌ها  تمامی ندارد ۱۷ هزار نفر را به خاک و خون کشیدند و به قتل رساندند و خودشان به ترور اعتراف کردند، عجیب این است که چگونه در کشور‌های اروپایی که پیوسته ادعای حقوق بشر دارند مانور می‌دهند.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: به هر حال اقدام روز گذشته منافقین باید بررسی شود وحتما در زمان و مکان مناسب پاسخ درخور داده خواهد شد.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار