فرمانده مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اتکا به ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به جوانان از مهم‌ترین آموزه‌های دفاع مقدس است

امیر سرتیپ دوم مصطفوی گفت: روحیه ایثارگری، صلابت، ایستادگی در سایه ایمان به خدا، اتکا به ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به نسل جوان از مهم‌ترین آموزه‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۰۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹ - 29January 2022

تبیین ارزش‌ها و آموزه‌های دفاع مقدس در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضراییامیر سرتیپ دوم خلبان «حمید مصطفوی» فرمانده مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص فعالیت‌های آموزشی این مرکز در حوزه تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی بهره‌گیری از اساتید و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی جهت تبیین و ارائه صحیح وقایع دفاع مقدس است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا طی دوره‌های معارف جنگ، حقایق دفاع مقدس را به نسل جوان القا کنیم و نشان دهیم که افرادی از جنس خودمان در آن دوران با سلحشوری، رشادت، ایمان و اعتقاد وارد عرصه نبرد با دشمن متجاوز شدند؛ دشمنی که از حمایت مادی، معنوی و تسلیحاتی بلوک شرق و غرب برخوردار بود؛ اما با وجود این نتوانست در برابر عزم و اراده راسخ و ایمان ملت ایران دوام بیاورد و به اهدافش برسد.

امیر مصطفوی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مملو از ارزش‌های اسلامی، ملی و انسانی است، گفت: روحیه ایثارگری، صلابت، ایستادگی در سایه ایمان به خدا، اتکا به ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به نسل جوان از مهم‌ترین آموزه‌های دفاع مقدس محسوب می‌شود که در این دوره‌ها سعی بر تبیین و ترویج موارد مذکور شده است.

فرمانده مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی خاطرنشان کرد: بی تردید امنیت و اعتبار امروز ما مرهون دفاع مقدس است و اینکه دیگر دشمن از طریق جنگ سخت وارد نمی‌شود به این جهت است که قبلاً این مسیر باطل را آزموده و ناکام مانده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار