مراسم بزرگداشت شهدای جاویدالاثر در ایذه برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای جاویدالاثر با محوریت سردار شهید «جهانگیر مرادی» و با حضور سردار «محمدعلی مطیعی» معاون پدافند غیرعامل کشور، خانواده‌های شهدا و اقشار محتلف مردم در سینما شهرداری ایذه برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶ - 28January 2022

مراسم بزرگداشت شهدای جاوید الاثر در ایذه برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مراسم بزرگداشت شهدای جاویدالاثر با محوریت سردار شهید «جهانگیر مرادی» امروز با حضور سردار «محمدعلی مطیعی» معاون پدافند غیرعامل کشور، خانواده‌های شهدا و اقشار محتلف مردم در سینما شهرداری ایذه برگزار شد.

سردار مطیعی در این مراسم اظهار داشت: مردم، شهدا و رزمندگان ایذه از یک پاکی خاص برخوردار هستند و این شهرستان، شهدای ارزشمندی را تقدیم انقلاب کرد و مردم بدانند این انقلاب متعلق به حضرت مهدی (عج) و ادامه دهنده راه حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که برای گرامی داشت شهدا برگزار می‌شود خیلی ارزشمند است، افزود: لرها از یک صداقت، پاکی و شجاعت ویژه ای برخوردار هستند؛ لرها در جنگ هم خیلی مصمم بودند.

سردار مطیعی با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی مانند همیشه است، گفت: کاری که فرزندان این خطه انجام دادند کار بسیار بزرگی است اما شبکه‌های معاند در تلاش هستند تا ارزش تلاش‌های این فرزندان را با خبرهای منفی زیر سوال ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها