استاندار گیلان تاکید کرد؛

پاسخگویی شایسته به درخواست‌های مردم گیلان ظرف 15 روز

«عباسی» گفت: مشکلات و مسائل مردم جمع آوری و طبقه بندی شده و به دستگاه‌های مرتبط ارجاع می‌شود و دستگاه‌ها نیز طی مدت دو هفته مکلف به پاسخگویی شایسته به مردم هستند.
کد خبر: ۵۰۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 29January 2022

بازدید استاندار گیلان از مرکز ارتباطات مردمی سامد

به گزارش از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز از مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری (سامد) در شهرستان «رشت» بازدید کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با اشاره به سفر روز گذشته آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری و هیات دولت به استان گیلان اظهار داشت: هدف از راه اندازی این مرکز، کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان است و مردم عزیز مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را از دستگاه‌های اجرایی از طریق این سامانه بیان کرده اند.

وی تصریح کرد: این سامانه همواره در دسترس مردم است، اما با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.

عباسی افزود: به دلیل اهمیت بررسی درخواست‌های مردمی و تکریم جایگاه مردم عزیز بر خود وظیفه دانستم برای سومین بار از روند اجرای امور این سامانه در گیلان بازدید کنم.

وی در خصوص چگونگی اطلاع مردم از پاسخ به مسائل مطرح شده آنان خاطرنشان کرد: مشکلات و مسائل مردم جمع آوری و طبقه بندی شده و به دستگاه‌های مرتبط ارجاع می‌شود و دستگاه‌ها نیز طی مدت دو هفته مکلف به پاسخگویی شایسته به مردم هستند.

استاندار گیلان تاکید کرد: همزمان با پاسخگویی ۶۰۰ کاربر در سامانه سامد، در ۳۵ دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان هم میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی از سوی دولت سیزدهم مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی (شماره ۱۱۱) مردم شد.

وی متذکر شد: همه اهتمام دولت این است که مردم بتوانند به سهولت مسائل و مشکلات خود را به دولت و مسئولان انتقال دهند.

عباسی با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار نامه و درخواست تاکنون در سامانه سامد واصل شده، تصریح کرد: با سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به گیلان مردم امیدوار هستند به مشکلاتشان بهتر رسیدگی شود و همه مسئولان استان وظیفه‌مند هستیم مشکلات را رسیدگی و تا حد امکان رفع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها