مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان‌:

ورزشکاران سفیران عزت و مایه غرور ملت هستند

سردار مرادحاجتی گفت: ورزشکاران عزیز ما در همه رشته‌ها سفیران عزت و مایه غرور ملت هستند. این جامعه پویا در دوران دفاع مقدس نیز حماسه‌های زیادی خلق کردند و بسیاری از آن‌ها نیز مدال شهادت و جانبازی گرفتند و جاودانه شدند.
کد خبر: ۵۰۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ - 29January 2022

ورزشکاران ما سفیران عزت و مایه غرور ملت اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان‌ امروز در پیامی ضمن تبریک به تیم ملی فوتبال ایران به جهت صعود مقتدرانه به جام جهانی برای این نمایندگان و سفیران ورزشی کشور آرزوی توفیق کرد.

در این پیام آمده است:

جامعه ورزشی ما همیشه در طول تاریخ پرچمدار عزت و افتخار برای این سرزمین بوده اند.

ورزشکاران عزیز ما در همه رشته ها سفیران عزت و مایه غرور ملت اند. این جامعه پویا در دوران دفاع مقدس نیز حماسه های زیادی خلق کردند و بسیاری از آن ها نیز مدال شهادت و جانبازی گرفتند و جاودانه شدند.

خیلی ها در اوج جوانی و در بالاترین جایگاه ورزشی شان، توپ های ورزشی را رها کردند تا سینه شان را در مقابل توپ های جنگی دشمن قرار دهند و امروزه نباید فراموش کنیم که این قهرمانی ها که در آسایش و آرامش به دست می آیند مرهون خون همان ورزشکاران شهید و یا ایثارگرند.

ورزشکاران عزیز ما غیر از صحنه های ورزشی در ابعاد اجتماعی و اخلاقی نیز الگوی خیلی از جوانان این مرز و بوم اند و به همین دلیل باید مواظب رفتار، کردار و گفتار خود باشند.

الگو گرفتن از مولای متقیان حضرت علی (ع) و اقتدای معنوی به ائمه اطهار همیشه پشتوانه خوبی برای ورزشکاران ما بوده و تنها نام کسانی در این ورزش ماندگار شده که هم الگوی خوبی داشته اند و هم تلاش کرده اند الگوی خوبی برای دیگران باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار