کاردار سفارت یمن در عراق:

نام شهید سلیمانی با آرمان قدس گره خورده است

«محمد القبلی» گفت: اسم شهید قاسم سلیمانی با آرمان قدس که مسئله محوری همه اعراب، مسلمان و آزادگان جهان است، گره‌خورده است.
کد خبر: ۵۰۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ - 29January 2022

اسم شهید قاسم سلیمانی با آرمان قدس گره خورده است

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهدنیوز عراق، «محمد القبلی» کاردار سفارت یمن در عراق در کنفرانس ملی کُرد‌های فیلی (کرد‌های شیعه) برای بزرگداشت دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در بغداد اظهار داشت: فرماندهان پیروزی تمام داشته‌های گرانبها و ارزشمند خود و در صدر آن زندگی و جانشان را در دفاع از عراق و برای مقابله با ستم و تروریسم فدا کردند.

وی با بیان اینکه فرماندهان شهید توسط آمریکا هدف قرار گرفتند، زیرا پیام و رسالت عظیمی را به دوش می‌کشیدند، تصریح کرد: اسم شهید قاسم سلیمانی با آرمان قدس که مسئله محوری همه اعراب، مسلمان و آزادگان جهان است، گره‌خورده است.

سفیر یمن خاطرنشان کرد: فرماندهان شهید در عرصه مقابله با ظلم و ستم دوران حکومت صدام و گور‌های دسته جمعی او، مبارزه با اشغالگری آمریکا و سپس داعش خوش درخشیدند.

«طارق المندلاوی» رئیس کنفرانس ملی کرد‌های فیلی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش فرماندهان پیروزی در دفاع از اقشار مختلف عراق و تأکید بر تمایل کرد‌های فیلی برای حفظ وحدت و تمامیت ارضی کشورشان و مقابله با فتنه‌انگیزان گفت: شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با جدیت تلاش کردند و جان خود را برای پایان دادن به خطر گروه‌های تروریستی و دفاع از همه اقشار ملت عراق با هر قومیت و مذهبی فدا کردند.

المندلاوی در بخش دیگری از سخنان خود بر حمایت کنفرانس ملی کرد‌های فیلی از همه نیرو‌های سیاسی که برای خدمت به ملت عراق تلاش می‌کنند و همچنین از مطالبه ملی و برحق برای اخراج نظامیان آمریکایی از عراق تأکید کرد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار