معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:

مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ در ارومیه برگزار می‌شود

سرهنگ «نجمی» گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ یکی از برنامه‌های شاخص کمیته نیرو‌های مسلح و بسیج آذربایجان غربی در ایام الله دهه فجر است.
کد خبر: ۵۰۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ - 29January 2022

مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 در ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «تقی نجمی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان آذربایجان غربی، شعار امسال را «جشن ملی » عنوان کرد و اظهار داشت: امسال ۲۲۰ عنوان برنامه را با بیش از سه هزار و۷۰۰ مورد در سراسر استان توسط اقشار مختلف بسیج برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در طلیعه دهه فجر امسال اولین برنامه آغازین مراسمات گرامیداشت در استان، برگزاری همایش شهدای روحانی آذربایجان غربی خواهد بود که روز دوشنبه ۱۱ بهمن در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار خواهد شد.

سرهنگ نجمی در خصوص برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه عنوان کرد: تا این لحظه با توجه به شرایط کرونا در استان آذربایجان غربی، تصمیم بر برگزاری راهپیمایی است، اما نظر نهایی در روز‌های آینده توسط ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد.

وی نشست‌های روشنگری، رزمایش‌های بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته نیرو‌های مسلح و بسیج آذربایجان غربی برشمرد و گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، نورافشانی آسمان، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی سیار در میادین اصلی، برپایی محافل انس با قران، اجرای پویش نذر خون و کلنگ‌زنی و افتتاح چندین پروژه عمرانی از دیگر برنامه‌های دهه فجر این کمیته خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: امسال به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۳ یادواره شهید در ایام الله دهه فجر در سراسر استان برگزار می‌شود.

سرهنگ نجمی از آغاز اعزام به اردوی راهیان نور جنوب در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: امسال بعد از ۲ سال وقفه در برگزاری این اردوی فرهنگی و معنوی تصمیم بر این است که اعزام به صورت محدود انجام شود و حدود چهار هزار تا پنج هزار نفر از استان آذربایجان غربی به این سفر معنوی عازم شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار