نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

تکریم خانواده‌های شهدا باید چهره به چهره انجام شود

«محمدی لائینی» گفت: تکریم والدین و خانواده‌های شهدا باید حضوری و به صورت چهره به چهره انجام شود.
کد خبر: ۵۰۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 29January 2022

تکریم خانواده‌های شهدا باید چهره به چهره انجام شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در دیدار با «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه کار فرهنگی برای جامعه هدف این اداره کل بسیار مهم است، اظهار داشت: دشمن روی ناامید کردن خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان از انقلاب اسلامی سرمایه گذاری کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید آسیب‌ها در ارائه خدمت به این خانواده‌ها شناسایی و مرتفع شود، افزود: تکریم والدین و خانواده‌های شهدا باید حضوری و به صورت چهره به چهره انجام شود.

وی با بیان اینکه سلامت اداری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا مورد توجه باشد و ایجاد زمینه کارآفرینی برای این قشر با دادن ایده و تسهیلات ارزان قیمت مورد توجه باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه شان فرزندان شهدا و ایثارگران و جانبازان در ارائه خدمت مورد توجه باشد، اظهار کرد: نظارت بر کار امورایثارگران دستگاه‌های فرهنگی همانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ... مورد توجه باشد تا شان فرزندان و خانواده‌های شهدا در دریافت خدمات از این دستگاه‌ها حفظ شود.

وی با بیان اینکه مطالعات و راهبرد برای انجام امورات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان مهم و اساسی است، گفت: باید برای بصیرت افزایی، افزایش بصیرت سیاسی و حفظ عفاف و حجاب فرزندان این قشر کار فرهنگی انجام شود.

محمدی لائینی با تاکید براینکه باید تکریم همسران شهدا هم ردیف مادران شهدا مورد توجه باشد، افزود: نقش همسران شهدا در تربیت فرزندان شاهد بی‌بدیل است نباید این نقش نادیده گرفته شود.

امام جمعه ساری بیان کرد: بعضی از دستگاه‌ها و نهاد‌های انقلابی به مرور حالت جهادی و تلاشگری شان کمرنگ می‌شود که پسندیده نیست نباید نهاد‌های انقلابی از دردمندی و جوش و خروش و میدانی بودن بیفتند.

«سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران مازندران در این دیدار ضمن قدردانی از توصیه‌های دلسوزانه نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در استان در ارتباط با مشکلات جامعه ایثارگری را بعنوان یک اصل مهم در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه خدمت ما به جامعه معزز ایثارگری بر مبنای خدمات طلبانه خواهد بود، گفت: چالش‌هایی که در زمینه بیمه دی ایثارگران در شهرستان‌های احساس می‌شود با دقت و جدیت پیگیری می‌کنیم تا کمبود‌ها و کاستی‌ها در این خصوص از طریق رایزنی با مراکز طرف قرارداد در مدت زمان کوتاه رفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار