معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار یزد خبر داد؛

اجرای نمایش «زوزه گرگ‌های سیاه» در «بافق»

«دهقان‌پور» از اجرای نمایش «زوزه گرگ‌های سیاه» به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان «بافق» خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰ - 29January 2022

«محمدعلی دهقان‌پور» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از اجرای نمایش «زوزه گرگ‌های سیاه» به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان «بافق» خبر داد.

وی افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی «سید کاظم عباس زاده» همراه با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در پردیس «هنر» واقع در شهرستان بافق از سه‌شنبه ۱۲ بهمن تا جمعه ۲۲ بهمن توسط گروه هنری «رسالت» این شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با بیان اینکه این نمایش با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد برگزار می‌شود افزود: «سیدمحمدحسن عباس زاده»، «ابوالفضل کارگران»، «مژگان جمعه زاده»، «امیر مهدی عسکری» و «حسین خادم زاده» بازیگران این نمایش خواهند بود.

وی همچنین از راهیابی تئاتر خیابانی «نقل امروز، نقل دیروز» به مرحله کشوری خبر داد و افزود: این نمایش به عنوان نماینده یزد برگزیده تئاتر ملی «سنگر» در منطقه ۲ به میزبانی «کرمان» انتخاب و به مرحله کشوری راه یافت.

دهقان پور ادامه داد: این نمایش توسط روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد تهیه شده است.

دهقان پور اذعان داشت: این تئاتر توسط گروه هنری هامون اجرا شده است و درباره پروژه‌ای عظیم در حال راه اندازی در شهر خرمشهر است که همه‌ی محله خانه‌های خود را به پروژه فروخته‌اند جز یک رزمنده دفاع مقدس که ۳ برادرش در جنگ شهبد شده‌اند و به وصیت خودشان در حیاط همان خانه دفن شده‌اند و رزمنده به مهندس اجازه‌ی تخریب نمی‌دهد.

وی با اشاره به عوامل این تئاتر خیابانی تصریح کرد: کارگردان این تئاتر «حسین عسگریان، نویسنده «پژمان شاهوردی» و بازیگران «مهدی زارع، حسین عسگریان» هستند. طراح صحنه «سجاد عسکری» و موسیقی آن توسط «حمید امیری» تنظیم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار